۳۸ برنامه در هفته نکوداشت بوشهر برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر گفت: ۳۸ برنامه در هفته بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، فاطمه صفری‌زاده ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: هفته بوشهر موقعیت خوبی است که بتوانیم آداب و رسوم و فرهنگ بوشهری را به همه معرفی کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر با بیان اینکه امسال نهمین سال برگزاری روز بوشهر است گفت: به همین دلیل برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری و ورزشی برنامه‌ریزی شده است.

وی در خصوص برنامه‌های فرهنگی این هفته اظهار داشت: تقدیر از دانش‌آموختگان مدرسه سعادت، جشنواره اولین‌ها، نمایشگاه دستاوردهای شهرداری، رونمایی از کتاب دکتر حمیدی، کشت ۱۶ درخت برای شهدای آتش‌نشان ویژه روزدرختکاری از جمله این برنامه‌ها است.

صفری‌زاده همچنین به برنامه‌های هنری این هفته اشاره کرد و گفت: اجرای نمایش‌های خیابانی، برگزاری برنامه آوا و نما، طراحی بافت تاریخی در دانشگاه الزهرا توسط دانشجویان این دانشگاه و مسابقه آشپزی از جمله این برنامه‌ها است.

 وی بیان کرد: پیاده‌روی خانوادگی، کشتی، بازی‌های بومی محلی، فوتبال محلات، نمایش سوارکاران، صخره نوردی، تنیس رایگان دو نیمه ماراتون از جمله برنامه‌های ورزشی است که برخی از مسابقات کشوری و برخی درسطح شهرستان است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر معرفی چهره ماندگار و شهروند افتخاری را یکی از برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: ملاک انتخاب ما از نظر سطح علمی فرهنگی شناخته شده در استان و هم کسب امتیاز کارگروه تخصصی است.

وی با بیان اینکه چند سمینار نیز در این هفته برگزار خواهد شد، عنوان کرد: از جمله سمینارها می‌توان به سمینار پژوهشگاه و کسب و کار آنلاین در منزل اشاره کرد.

صفری‌زاده ادامه داد: این برنامه‌ها توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و شورای شهر برنامه‌ریزی شده و به تایید امام جمعه بوشهر نیز رسیده است.

وی از فعالیت کارناوال‌های شادی در این هفته خبر داد و گفت: این کارناوال‌ها مردم را به سمت محل برگزاری جشن شبانه که در پارک شورا برگزار می‌شود هدایت خواهد کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =