۰ نفر
۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: ارتش ما محبوب‌ترین ارتش جهان است که به خدا اتکا و حمایت مردمی را در کنار خود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در مراسم روز ارتش در بوشهر اظهار داشت: برخورداری از قوای نظمی قوی و به‌روز و توانمند نیاز هر کشوری است و در ایران نیز شاهد اقتدار و توانمندی بالای نیروهای مسلح هستیم.

وی با بیان اینکه برای دست‌یابی به توسعه و پیشرفت باید اقتدار و امنیت لازم را داشته باشیم، اضافه کرد: هر کشوری که توان لازم برای حفاظت از مرزهای خود را نداشته باشد با تهاجم بیگانگان روبرو خواهد شد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه نداشتن قوای نظامی قوی باعث ایجاد هرج و مرج در کشور می‌شود، تصریح کرد: اقتدار و امنیت در جغرافیای مرزی ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم دستیابی نیروهای نظامی به شاخص‌های روز در عرصه صف و ستاد، تجهیزات به روز و قدرت بالای عملیاتی بیان کرد: جهان استکبار بر خلاف قوانین به کشورهایی که دارای توان نظامی و ارتش قوی نیستند حمله می‌کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری به جایگاه ویژه ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: ارتش ما محبوب‌ترین ارتش جهان است که به خدا اتکا و حمایت مردمی را در کنار خود دارد.

وی بیان کرد: ارتش ایران با برنامه‌ریزی‌های دقیق و با توجه به سندچشم انداز توسعه کارآمدترین ارتش در خاورمیانه و در آینده نزدیک در عرصه بین الملل است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =