اخراج کاپیتان کرانچ؛ هکر ۷۴ ساله از معروف‌ترین کنفرانس هکری جهان

کاپیتان کرانچ، آوریل 2018 در کنفرانس دفکون سخنرانی نخواهد کرد، چرا که ظاهرا از دنیای زیرزمینی هکرها با تیپا بیرون انداخته شده است.

 

به گزارش خبرآنلاین، جان دراپر، قبل از ظهور هکرها با دنیای فریکینگ/ phreaking و هک تلفن معروف شد اما حالا معلوم شده است بین 1999 تا 2007 رفتار جنسی به اسم انرژی درمانی داشته است و رسما به داشتن رابطه با 6 مرد و چند کم سن و سال متهم شده است.

خبر رسوایی جنسی هکر 74 ساله که از وی به عنوان پیرمرد هکرها یا کاپیتان کرانچ نام برده می‌شود؛ باعث شد تا مایکل فارنوم موسس Defcon اعلام کند دعوت از وی را برای کنفرانس 2018 هکرها پس گرفته است .

در دهه 1960 و 1970 با هک سیستم تلفن AT&T معروف شد و با ساختن جعبه موسوم به Little Blue Box و فروش آن توسط استیو جابز و استیو وزنیاک مشهورتر شد.

قرار بود کتابی هم درباره خاطرات هکری خود بنویسد که ظاهرا پروژه نامعلوم است و «آلی مک کی» اعلام نظر رسمی درباره نوشتن یا ننوشتن کتاب خاطرات کاپیتان کرانچ نکرده است.

اتان اسمیث گزارشگر «اینداستری استاندارد» اخیرا پرده از کارهای کثیف او برداشت و داستان مصاحبه خود زمانی که 29 ساله بوده را برای بوزفید نیوز نوشت و این چنین هکر 74 ساله آبرویش رفت.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    24 1
    آبروی خیلیا باید بره