جلسه توجیهی فارسی آموزان هشتاد و چهارمین دوره دانش افزایی در خصوص برنامه‌های کلاس­‌های آموزشی، بازدیدهای فرهنگی، امتحان پایان دوره و سایر برنامه‌­های یک ماهه آموزشی تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس نجار، مدیر آموزش و مسئول برگزاری هشتاد و چهارمین دوره دانش افزایی، ضمن معرفی همکاران و مدرسان این دوره، به توضیح برنامه بازدیدها و سفرهای فرهنگی این دوره آموزشی پرداخت.

جهت سهولت فارسی آموزان در خریدهای روزانه، بنیاد سعدی با همکاری بانک گردشگری، ضمن تبدیل ارز آنها به ریال و واریز به حساب بانکی، کارت‌­های بانکی در اختیار تمامی این زبان آموزان قرار داده است. همچنین نحوه استفاده از این عابر بانک­‌های گردشگری توسط کارشناسان این بانک به تمامی فارسی‌آموزان توضیح داده شد.

از برنامه‌های متفاوت این دوره از دانش‌افزایی، برگزاری کلاس­‌های خبرنگاری برای فارسی‌آموزان علاقه­‌مند در روزهای یکشنبه و سه شنبه است. فارسی آموزانی که این کلاس­‌ها را با موفقیت طی کنند به رسانه­‌های مطرح ایران معرفی خواهند شد تا در کشورهای خود به تهیه و تولید مطالب و گزارش­‌های خبری برای رسانه­‌های ایران و یا کشورخودشان بپردازند.

بازدید از کاخ سعدآباد، کاخ گلستان، موزه ملک، موزه ایران باستان، موزه آبگینه، موزه برج آزادی، باغ کتاب، برج میلاد، اماکن مذهبی اقلیت­‌های مذهبی از جمله خیابان سی تیر، پل طبیعت تهران، کتابخانه ملی، بازار تجریش و جماران و سفر به شهرهای اصفهان و کاشان از برنامه‌­های فرهنگی فارسی آموزان این دوره از دانش‌افزایی است.

نمایش برخی فیلم‌­های شاخص نظیر «فرش باد» ساخته کمال تبریزی به همراه جلسات نقد و بررسی فیلم و دیدار با بازیگران، هنرمندان و نویسندگان مطرح ایران از دیگر برنامه­‌های فرهنگی پیش بینی شده هشتاد و چهارمین دوره دانش‌افزایی زبان فارسی بنیاد سعدی است.

 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 684528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =