رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان گفت : تسهیلات در قالب طرح رونق تولید، به طرح و واحدهای تولیدی در استان پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین ، سید نعیم امامی روز یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار کرد:امسال 5 هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید، به طرح و واحدهای تولیدی در استان پرداخت می شود.

  به گفته وی : 3هزار میلیارد ریال از این میزان تسهیلات به 200 طرح و واحد برای تامین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش و 2 هزار و 600 میلیارد ریال نیز برای تجهیز و نوسازی 100 واحد و طرح تولیدی پرداخت می شود.
 رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت گفت : این تسهیلات در صورتی به طرح و واحدهای تعلق می گیرد که به واسطه آن حداقل 10 درصد اشتغال و 10 درصد میزان تولید افزایش یابد.
امامی تصریح کرد: در دو سال گذشته نیز در ستاد تسهیل و رونق تولید در استان، مشکلات 300 واحد تولیدی بررسی و امسال نیز مشکلات 150 طرح و واحد بررسی می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست از فعالان واحدهای تولیدی خواست مصوبات ستاد تسهیل را عملیاتی و اجرا کنند تا تعامل بین دستگاه های اجرایی، بانکها و واحدهای تولیدی دوسویه باشد.
قاسم سلیمانی دشتکی از سفر وزیر دفاع و پشتیبانی به عنوان نماینده دولت برای بررسی ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری خبر داد.
گفتنی است ،  اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری پرداخت 246 میلیارد ریال تسهیلات طرح رونق تولید به 36 طرح و واحد تولیدی در استان را تصویب کردند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =