از زندانی شدن بقایی و حسین فریدون تا حذف عکس آیت‌الله هاشمی در یک پیام تسلیت/ پربازدیدهای ۲۵تیر

در ۲۵تیرماه، بیشترین توجه را مردم به خبر بازداشت‌های اخیر از جمله معرفی حسین فریدون به زندان و بازداشت حمید بقایی با اتهامات متعدد و سنگین نشان دادند.

در سرویس سیاسی حذف عکس آیت‌الله هاشمی در پیام تسلیت درگذشت مریم میرزاخانی مطلب پربازدیدی بود. پس از آن، ادعای عجیب عضو جبهه پایداری درباره کابینه احمدی‌نژاد برای مخاطبان جذاب بود و گزارشی درباره اداره شورای نگهبان از آیت‎الله مهدوی‎کنی تا آیت‎الله جنتی هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

در سرویس اقتصادی پاسخ کیهان به منتقدان انتشار سند جعلی توسط این روزنامه پربازدید بود که نوشت: بی‌سوادید! همچنین گزارشی درباره جزییات گرفتن هواپیمای مجانی از ایرباس مورد توجه مردم بود و این سخن آخوندی که گفت: می‌خواستند صنعت هوانوردی را یک‌شبه واگذار کنند، هم کلیک زیادی خورد.

در سرویس فرهنگ و هنر پاسخ رامبد جوان به درخواست دعوت از تتلو و سحر دولتشاهی برای حضور در «خندوانه» پربازدیدترین مطلب بود. پس از آن هم بزرگداشت مریم میرزاخانی در تلویزیون با حضور غلامعلی حدادعادل مورد توجه مخاطبان قرار گرفت تا به همراه واکنشی به خبر ممنوع‌التصویر شدن مجری زن از پربازدیدترین اخبار امروز این سرویس باشد.

در سرویس جامعه اظهارنظر اژه‌ای پربازدید بود که گفت: بقایی دست‌خط داده به قاضی که در همین سوئیت راحتم! همچنین خبر انتخاب «فرهاد رهبر» به عنوان رئیس دانشگاه آزاد بازدید زیادی گرفت و اولین اظهارات روحانی زخمی حادثه مترو شهرری که گفت؛ موضوع امر به معروف صحت ندارد هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین الملل اظهارات صالحی که گفت: ان‌شاءالله ترامپ برجام را پاره کند، مورد توجه مخاطبان بود. پس از آن، گزارش سی.بی.اس نیوز پربازدید بود که نوشت: نام مریم میرزاخانی مایه شرمساری فرمان ترامپ است! همچنین خبر انتشار فتوای جدید داعش برای کودکان بازدید زیادی داشت.

در سرویس فناوری اطلاعات اعلام برندهای مختلف از بهترین تا بدترین لپ‌تاپ‌های گیم در بازار جهانی پربازدید بود.

همچنین در سرویس طنز کاریکاتور حسین شریعتمداری در صفحه اول شرق بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =