اصفهانی‌ها با شهدای تازه تفحص شده تجدید میثاق می‌کنند

مهر نوشت: اصفهانی‌ها، روز چهارشنبه و پنجشنبه، میزبان شهدای تازه تفحص شده خواهند بود که پس از تشییع بر دستان مردم شهیدپرور، در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

 کاروان شهدا پس از عبور از شهرستان‌های چادگان، خوانسار، فریدن، بویین میاندشت،چادگان، تیران و کرون و نجف آباد چهارشنبه به اصفهان خواهد رسید و مردم شهید پرور اصفهان روز پنج‌شنبه پس از تشییع پیکر پاک شهدای اصفهانی تازه تفحص شده آنها را در جوار دوستان خود در گلستان شهدای اصفهان به دلِ خاک خواهند سپرد.

بدین ترتیب شهید صفا حیدرماه، محمدتقی احمدی، محسن یادگاری، رسول محمدی فشارکی، شهید مصطفی اورکی شیرانی در گلستان شهدا به خاک سپرده می‌شوند و شهدای دیگر نیز به محل تولد خود در شهرستان های مختلف استان بازخواهند گشت و روز جمعه در همان جا آرام خواهند یافت.

شهید محمود عبدالهی در چادگان، شهید مهدی صابری در شهرستان درچه، شهید محمدعلی کریمی در گلپایگان، شهید علیرضا نکونام و شهید منوچهر برزگر فرجی در شهرستان شاهین‌شهر به خاک سپرده خواهند شد.

گفتنی است مراسم وداع با شهدای تازه تفحص شده چهارشنبه ۲۸ تیرماه هم‌زمان با شب شهادت امام صادق(ع) در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =