شرکت حفاری شمال به باشگاه اکتشاف و توسعه نفت پیوست

معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران گفت: شرکت حفاری شمال چهاردهمین شرکت E&P و یا اکتشاف و تولید تایید صلاحیت شده برای مشارکت و حضور در طرح های توسعه ای بخش بالادستی صنعت نفت ایران است.

غلامرضا منوچهری در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در خوزستان با تائید ورود نام شرکت «حفاری شمال» به لیست شرکت‌های تائید صلاحیت شده اکتشاف و تولید در صنعت نفت، اظهار کرد: شرکت حفاری شمال می‌تواند با سایر شرکت‌های بین‌المللی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بخش بالادستی صنعت نفت و گاز در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی همکاری و مشارکت داشته باشد.

وی افزود: شرکت حفاری شمال چهاردهمین شرکت E&P و یا اکتشاف و تولید تایید صلاحیت شده برای مشارکت و حضور در طرح های توسعه ای بخش بالادستی صنعت نفت ایران است.

معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران عنوان کرد: حفاری شمال با در اختیار داشتن سه دستگاه جک آپ حفاری دریایی و 9 دستگاه دکل حفاری خشکی بعد از شرکت ملی حفاری ایران بزرگترین ناوگان حفاری در صنعت نفت ایران را در اختیار دارد.

وی گفت: علاوه بر این حفاری شمال تنها شرکت حفاری ایرانی بوده که صادرات خدمات فنی و مهندسی و عملیات مستقیم حفاری در خارج کشور انجام می‌دهد و جک آپ حفاری ایران خزر این مجموعه هم اکنون در طرح‌های حفاری ترکمنستان مشغول به کار است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =