استقبال استاندار زنجان از تشکیل کمیته توریسم ورزشی

استاندار زنجان از تشکیل کمیته توریسم ورزشی استقبال کرد و گفت: با تشکیل این کمیته در شورای ورزش استان موافق بوده و دستگاه های متولی از تمامی ظرفیت های خود برای پیشبرد اهداف تدوین شده ورزش استان بهره لازم را ببرند.

به گزارش خبرآنلاین؛ اسداله درویش امیری، در جلسه شورای عالی ورزش استان، گفت: موفقیت ورزشکاران موجب برافراشته شدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل و خارج کشور می‌شود.

وی اظهار کرد: برافزاشته شدن پرچم کشور موجب غرور و افتخار ملی شده و عموم جامعه به ملیت خود افتخار می کنند که این افتخار اقتدار ملی را رقم می زند.

امیری تاکید کرد: در استان زنجان اولویت نخست و مهم ترین رویکرد در حوزه ورزش، تقویت ورزش همگانی باشد و باید تمامی اقشار جامعه در برنامه های ورزشی مشارکت داشته باشند.

وی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه ورزش استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: علاوه بر اعتبارات پیش بینی شده بخش ورزش دستگاه های اجرایی، از توان و ظرفیت بخش خصوصی و خیرین استفاده حداکثری صورت گیرد.

وی به ابلاغ آئین نامه مربوط به شورای ورزش استان توسط وزارت مربوطه اشاره کرد و افزود: این آئین نامه موجب شده بخش قابل توجهی از ظرفیت دستگاه های اجرایی استان درگیر ورزش شود که این مشارکت زمینه توسعه ورزش استان را فراهم خواهد کرد.

استاندار زنجان تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم کشور مساله آسیب های اجتماعی است و : ورزش بهترین رویکرد برای جلوگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه بوده و با تکیه بر ظرفیت ورزش در جامعه می توانیم گام های مهم و موثری در این راستا برداریم و ورزش موجب تقویت اقتدار ملی جامعه می شود.

امیری افزود: نیمی از جامعه با موضوع ورزش درگیر هستند و ورزشکاران، دست اندرکاران ورزشی و تماشاگران در کنار یکدیگر با موضوع ورزش درگیر هستند و هرچند ورزشکاران در میدان مسابقه به لحاظ تعداد انگشت شمار هستند اما تماشاگراو علاقه مندان زیادی رقابت آن ها را همراهی می کنند.

 

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =