معاون فرهنگی دادگستری کل استان البرزگفت: طرح همسان گزینی که با همکاری معاونت فرهنگی قوه قضائیه و موسسه تبیان آغاز شده در استان البرز به صورت آزمایشی اجرایی می شود.

به گزارش خبر آنلاین: فرید نجف‌نیا معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری استان البرز درباره نحوه اجرایی شدن طرح همسان گزینی در استان البرز گفت: معاونت فرهنگی قوه قضائیه در راستای ترویج سنت پسندیده ازدواج طرح همسان‌گزینی را با همکاری موسسه تبیان آغاز کرده که برای این منظور چندین استان به صورت آزمایشی انتخاب شده‌اند که استان البرز یکی از آن‌هاست.
وی افزود: این طرح در دو سطح درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در حال پیگیری است و بر این اساس همکاران ما در داخل سازمان و عموم مردم می‌توانند از طریق لینک http://bit.do/hamsan-help اطلاعات لازم را درباره نحوه ثبت‌نام و اجرای طرح کسب کنند.
معاون رئیس کل دادگستری استان البرز توضیح داد: افراد مجرد و خانواده آن‌ها می‌توانند پس از کسب اطلاعات لازم با مراجعه به لینک http://Bit.do/hamsan با وارد کردن کد 1032 به عنوان کد معرف دادگستری استان البرز، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.
وی اضافه کرد: همه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح با شماره 32544007 و داخلی 267 تماس بگیرند همچنین در ساعات اداری کارشناسان مربوطه با شماره همراه 09382085207 جوابگوی سئوالات خواهند بود.
نجف‌نیا درباره نقش معاونت فرهنگی در این فرآیند گفت: اطلاعات ثبت نام کنندگان در این طرح توسط کارشناسان صحت‌سنجی خواهد شد و پس از گذرندان تست‌های روانشناسی برای هر فرد، بر اساس علایق افراد، گزینه مناسب تحت نظر کارشناس معرفی می‌شود و سپس مشاوره‌های لازم در هر مرحله ارائه خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =