ایسنا نوشت: نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تعبد، ولایتمداری و تابعیت از امام باید در همه شئون زندگی نمود یابد، عنوان کرد: متعبدترین افراد کسانی هستند که حکم ولی زمان را با جان و دل عمل می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان کربلا در حسینیه عاشقان کربلای مازندران، اظهار کرد: حماسه کربلا مستندترین واقعه تاریخ است که طی آن واقعه عاشورا با دو چهره باطنی و ظاهری به همگان معرفی شده است.

وی در تکمیل معارف یاد شده، ظاهر حماسه عاشورا را همان واقعه سال 61 دانست و افزود: باطن عاشورا نه برای آن روز قابل توصیف بود و نه بعد از 1500 سال از گذشت آن واقعه برای امروز قابل توصیف است که این نشان از عظمت حادثه کربلا دارد.

وی با بیان اینکه تعبد، ولایتمداری و تابعیت از امام باید در همه شئون نمود یابد، عنوان کرد: مقام عظمای ولایت با علم بر عمق مسائل می‌فرمایند برای حمایت از تولید داخل از اجناس خارجی‌ای که مشابه داخلی دارند خریداری نشود یا امر به توجه و عمل به اقتصاد مقاومتی و درون‌زا می‌دهند، تعبد حقیقی حکم می‌کند بی چون و چرا به آن عمل شود زیرا همه اینها آزمون تعبد است.

وی در پایان شناخت، محبت، اطاعت و جهاد در راه خدا را درس‌های پدیدار شده در عاشورا توصیف کرد.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710526

برچسب‌ها