به گزارش مهر، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: مسافران مترو اصفهان از اول مهر ماه سال جاری و با توجه به بازگشایی مدارس به مرز ۱۲ هزار نفر در روز رسیده است.

علیرضا صلواتی با اشاره به استقبال خوب مردم اصفهان برای استفاده از مترو اظهار داشت: تا قبل از مهر ماه روزانه پنج هزار مسافر با مترو جابجا می شد و این در حالی است که با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها این آمار به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آمار جابجایی مسافران با مترو اصفهان به مرز ۱۲ هزار نفر رسیده است، اضافه کرد: با توجه به افزایش ساعات کاری مترو از ساعت از ۶:۳۰ صبح تا ۱۹:۳۰ این اتفاق افتاده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه انتظار می‌رود با توجه به کاهش سرفاصله حرکت قطارها از اول آبان ماه تعداد مسافران نیز افزایش یابد، افزود: قرار است از اول آبان ماه سرفاصله حرکت قطارها به ۱۵ دقیقه کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه افق برنامه‌ریزی ما برای رسیدن به ۱۰۰ هزار مسافر در روز است، ابراز داشت: این افق با راه‌اندازی کامل ایستگاه‌های مترو تا پایان سال آینده محقق خواهد شد.

صلواتی با اشاره به اینکه با فعالیت مترو رفته رفته از تعداد مسافران اتوبوس‌های موازی مترو کاسته می‌شود، اضافه کرد: از ظرفیت این اتوبوس‌ها برای خطوط نیازمند استفاده خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگسازی استفاده از مترو نیز در دستور کار است، ابرازداشت: در این زمینه یادآور می‌شوم که اجرای طرحی با نام بفرمایید مترو مورد توجه است و با آشکارسازی ایستگاه‌های مترو در آینده نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =