جزئیات تازه از پرونده واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی/صدور رای پس از اعلام نتایج پزشکی قانونی

میزان نوشت: رئیس دادگستری شهرستان داراب در تشریح آخرین جزئیات از پرونده حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی گفت: پس از اعلام نتایج پزشکی قانونی استان هرمزگان رای مناسب و قاطع برای راننده خاطی صادر می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خرین جزئیات از پرونده حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی را تشریح کرد و گفت: اقدامات قضایی لازم انجام و پس از اعلام نتایج پزشکی قانونی استان هرمزگان رای مناسب صادر خواهد شد.

وی گفت: تعدادی از دانش آموزان پیش از آنکه مورد معاینه پزشکی قانونی استان فارس قرار بگیرند از بیمارستان ترخیص شدند.

رئیس دادگستری شهرستان داراب افزود: به دادسرای استان هرمزگان نیابت داده شده است که دانش آموزان مصدوم معاینه و نتایج اعلام شود که پس از وصول نتایج قاضی کیفری به صدور رای مناسب اقدام خواهد کرد.

گفتنی است، ۱۰ شهریور ماه حوالی ساعت چهار بامداد یک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان دختر در نزدیکی قلعه بیابان بخش رستاق شهرستان داراب واژگون شد و تعداد متوفیان این حادثه ۹ نفر شامل ۷ دانش آموز، یک سرپرست و کمک راننده است که بلافاصله تحقیقات قضایی در این زمینه آغاز شد.

رئیس دادگستری شهرستان داراب در این رابطه گفت : نظریه کارشناسی در رابطه با علت حادثه واژگونی اتوبوس و فوت ۹ دانش آموز هرمزگانی اعلام شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی رئیس دادگستری شهرستان داراب بی احتیاطی در امر رانندگی ناشی از خواب آلودگی راننده را از نتایج کارشناسی عنوان کرد.

این مقام قضایی با بیان اینکه متهم به نظریه کارشناس اعتراض کرده است، گفت: هیئت سه نفر تشکیل و تصمیمات نهایی اتخاذ می‌شود.

47238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =