تصاویر جاسوسی از داخل شاسی بلند لامبورگینی

چهارم دسامبر روزی است که نهایتاً چشممان به جمال سوپر شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس روشن خواهد شد؛ اما نیازی نیست تا آن زمان منتظر دیدن کابین خودرو بمانیم زیرا اخیراً تصاویر کابین اوروس در فضا مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم استفاده از شاخصه‌های طراحی و ویژگی‌های آئودی در اوروس جای تعجب زیادی نداشته است. این خودرو در کابین خود دارای دو صفحه لمسی است که در کنسول مرکزی قرار گرفته‌اند. صفحه‌نمایش بالاتر برای سیستم اطلاعات سرگرمی بوده و نسخه دوم نیز برای تنظیم سیستم‌های تهویه و بخاری همانند عملکردهای دیده شده در A8 و A7 می‌باشد.

نگاهی عمیق‌تر به بخش پایینی کنسول مرکزی نشان می‌دهد که کنترلر مدیریت هوشمند شبکه تطبیق‌پذیر ANIMA در این بخش جای گرفته است. این کنترلر حالت‌های رانندگی را انتخاب می‌کند. تیزرهایی که به تازگی منتشر شده‌اند اوروس را در حالت‌های برفی و شنی نشان داده‌اند.

در بخش‌های دیگر می‌توانیم نشان دهنده‌های کاملاً دیجیتالی را ببینیم که احتمالاً نسخه لامبورگینی از دومین نسل کاکپیت مجازی آئودی می‌باشد. همچنین ورودی‌های هوای شش‌ضلعی با ظاهری گیرا در کابین نصب شده هرچند ما دوست داشتیم اوروس تمایز بیشتری نسبت به ریشه‌های آئودی نشان می‌داد.

صندلی‌های چرمی نسبتاً نازک اوروس حمایت جانبی چشمگیری از بدن به عمل می‌آورند و می‌توانیم استراحت گاه مرکزی پهن را مشاهده کنیم. در بخش جلو شاهد یک جفت نگه‌دارنده فنجان و بخش دارای دکمه‌های فیزیکی نیز هستیم. چشمان تیزبین طرفداران متوجه توئیترهای روی ستون‌های A و همچنین چرم روی بخش بالایی داشبورد خواهند شد.

ما قبلاً می‌دانستیم که طراحی خارجی اوروس بسیار به نمونه کانسپت وفادار خواهد بود. زیر کاپوت نسخه مفهومی اوروس پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری بای توربو با قدرت 650 اسب بخار قرار داشت. ویدئوی جدیدی که توسط لامبورگینی منتشر شده ویژگی‌هایی چون فرمان پذیری چهار چرخ اوروس را نشان می‌دهد. این ویژگی در پورشه کاین جدید هم وجود دارد زیرا هر دو خودرو از پلتفرم MLB Evo استفاده می‌کنند.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =