تشکیل 20 کارگروه جهت اجرای برنامه‌های دهه فجر در شهرستان رشت

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت گفت: 20 کارگروه اصلی برنامه‌های دهه فجر را ساماندهی و اجرا می‌کند؛ همچنین در روزهای آینده کمیته‌های تخصصی تشکیل و روسای آنها نیز انتخاب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدمحمد احمدی امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان رشت که با حضور رئیس شورای هماهنگی استان در فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی 40 سال پیش توسط مردم به جهت رهایی از ظلم و جور و ستم رژیم سفاک پهلوی در میهن اسلامی به وقوع پیوست و حکومت مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شد.

سرپرست فرمانداری رشت افزود: وقتی رمز پیروزی و دوام این انقلاب را با سایر انقلاب‌های دنیا مقایسه می‌کنیم؛ مردمی بودن آن سبب تداوم راه انقلاب شده در حالیکه کشورهای دیگر برای ادامه نهضت و انقلاب‌شان پیرو مسائلی بودند که پاسخگو نبود.

احمدی تصریح کرد: آنچه که علی‌رغم همه محدودیت‌ها و موانع باعث تداوم انقلاب شده، حضور و حمایت مردم است؛ مردم سلحشور و قهرمان ما لحظه‌ای از آرمان‌ها و بیعت‌‌شان کوتاه نمی‌آیند و این وظیفه ما را دو چندان می‌کند.

وی از عدم حضور برخی مدیران شهرستان رشت در ستاد دهه فجر انتقاد کرد و افزود: چه جلسه‌ای مهم‌تر از این ستاد که فعالیت‌های جشن پیروزی انقلاب را برنامه‌ریزی می‌کند. ما هدایت‌کننده هستیم و قرار است با محوریت مردم اقدام به برگزاری جشن پیروزی انقلاب کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت ادامه داد: در شهرستان دارای یک ستاد مستقل دهه فجر هستیم و فعالیت‌هایی که در سطح شهرستان در ایام الله دهه فجر برنامه‌ریزی می‌شود، تداخلی با برنامه‌های استانی ندارد و 20 کارگروه اصلی برنامه‌های دهه فجر را ساماندهی و اجرا می‌کند؛ همچنین در روزهای آینده کمیته‌های تخصصی تشکیل و روسای آنها نیز انتخاب می‌شوند.

احمدی با تاکید بر اینکه پروژه‌هایی عمرانی که باید دولت تقدیم مردم کند، به ستاد اعلام شود تا در دهه مبارک فجر برنامه ریزی شوند، افزود: علی رغم همه محدودیت‌هایی که به دلیل وضعیت حاد اقتصادی بر ما تحمیل کرده‌اند، پروژه‌هایی که می‌بایست در دهه مبارک فجر افتتاح شود، طی روزهای آینده از بخش‌های مختلف اعلام گردد.

وی اضافه کرد:‌ شورای فرهنگی ظرفیت بسیار خوبی است که بستگی به ما دارد تا از این ظرفیت چگونه برای جشن‌های انقلاب استفاده کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه باید مردم را تشویق کنیم تا در جشن‌ها حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: باید دهه شاد و بانشاطی را در شهرستان رشت داشته باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =