جلال بابازاده در قطعه هنرمندان بهشت محمدی سنندج به خاک سپرده شد

جلال بابازاده از هنرمندان پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون امروز (۱۵ دی) با حضور جمع از مسئولان، مردم و هنرمندان در قطعه هنرمندان آرامستان بهشت محمدی سنندج تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال بابازاده در سن 63 سالگی و بعد از سالها فعالیت در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون روز پنجشنبه 14 دی بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند پیشکسوت متولد سال 1333 نفت شهر کرمانشاه و بزرگ شده سنندج است که سال های زیادی در عرصه هنر فعالیت کرد و آثار ارزشمندی از وی به یادگار مانده است.

اجرا در ده ها تئاتر استانی و منطقه ای، بازی در فیلم و سریال بزرگانی چون بهمن قبادی از جمله آثاری است که از این هنرمند پیشکسوت در تاریخ هنر این سرزمین ثبت شده است.

مراسم تدفین و خاکسپاری جلال بابازاده هنرمند پیشکسوت کردستان صبح جمعه 15 دی با حضور اهالی فرهنگ و هنر، مردم هنر دوست سنندج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد، رییس حوزه هنری، مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان، رییس شورای شهر، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان، مدیر آرامستانها و سایر مسئولین در آرامستان بهشت محمدی سنندج برگزار و در قطعه هنرمندان این شهر به خاک سپرده شد.

مراسم تدفین و تشییع این هنرمند کرد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی و انجمن تجلیل از هنرمندان کردستان برگزار شد.

به همین مناسبت مراسم ختم این مرحوم در روزهای جمعه و شنبه 15 و 16 دی ماه جاری در مسجد خالد بن ولید واقع در شهرک سعدی سنندج برگزار می شود.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =