مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از توریع 200 هزار اصله نهال طی هفته درختکاری در بین شهروندان تبریزی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، محمدحسین حسن زاده با اشاره به برنامه های این سازمان جهت هفته درختکاری و منابع طبیعی اظهار داشت: سازمان پارکها و فضای سبز تبریز برنامه های متفاوتی را برای گرامیداشت این هفته در نظر گرفته است.

مهندس حسن زاده در بخشی از سخنان خود با اشاره به جایگاه و نقش مردم در نگهداری و توسعه فضای سبز اظهار داشت: احیا و ایجاد فضاهای سبز بدون حضور مردم مفهومی ندارد به همین دلیل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز از ان.جی.او های فعال در این زمینه همواره برای همکاری استقبال کرده است.

وی با تاکید بر بسترسازی برای توسعه مشارکت‌های شهروندی در حوزه فضای سبز اظهار داشت: آماده ایم طی هفته درختکاری با تامین و توزیع نهاده‌های گیاهی مورد نیاز، بسترهای مشارکت‌های شهروندی در حوزه فضای سبز را توسعه دهیم.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین از توزیع 10 هزار اصله نهال رایگان به مناسبت هفته درختکاری در پارک بزرگ ائل گلی خبر داد.

وی ادامه داد: طی هفته منابع طبیعی 10 هزار اصله نهال به طور رایگان در تفرجگاه ائل گلی ارائه می شود و همچنین برنامه ریزی های لازم جهت توزیع نهاده در سطح مناطق نیز صورت گرفته است که جزئیات آن طی روزهای آتی اعلام می شود.

مهندس حسن زاده با اشاره به تنوع برنامه های هفته منابع طبیعی و درختکاری ، تصریح کرد: برنامه های پیش بینی شده از سوی سازمان پارکها و فضای سبز تبریز برای این هفته، در سه نوع اعم از برنامه های سمبلیک، برنامه های عمومی و برنامه های مبنی بر توسعه فضای سبز استوار است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =