جوسازی جدید علیه نایب‌رئیس اول مجلس/ تهمت و دروغ مدعیان اخلاق در ماه تهذیب نفس!

در هیاهوی حملات تروریستی داعش علیه مردم بیگناه و در ماهی که برای خودسازی و تهذیب نفس اختصاص یافته، دلواپسان و محافل شکست خورده در انتخابات، با دروغ پردازی و تهمت و افترا جوسازی جدیدی علیه نایب رئیس اول مجلس آغاز کرده اند.

مهرداد خوشکارمقدم: روز چهارشنبه 17 خردادماه، اندکی پیش از آغاز حملات تروریستی داعش، جلسه ی علنی نمایندگان در صحن مجلس آغاز شده و در غیاب علی لاریجانی، مسعود پزشکیان ریاست آن را بر عهده گرفت.

در این جلسه قرار بود که گزارش حادثه معدن زمستان یورت گلستان در صحن علنی قرائت شده و مجلس نیز جمع بندی نهایی خود را در این خصوص ارائه کند.

خبرگزاری مهر پیش از ظهر چهارشنبه در این خصوص گزارش داد: در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، جزئیات گزارش کمیسیون صنایع و معادن از حادثه انفجار در معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر در استان گلستان قرائت شد.

بر اساس نوشته این خبرگزاری، در این گزارش به ابعاد فنی ماجرا و دلایل وقوع آن اشاره شده است.

در پایان مطلب مهر آمده است: همزمان با قرائت این گزارش برخی نمایندگان با بیان نقطه نظرات خود درباره حادثه پرداختند.

تا این لحظه از جلسه، به هیچ عنوان بحث حمله داعش به مجلس مطرح نبود و حتی هیچیک از رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب نیز خبری در این خصوص منتشر نکرده بودند.

در ادامه اظهار نظر نمایندگان نسبت به گزارش کمیسیون صنایع و معادن از حادثه انفجار معدن یورت، نوبت به حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار می رسد.

بر اساس فایل صوتی موجود از جلسه، این نماینده در آغاز سخنان خود بدون اشاره به موضوع حمله ی تروریستی به مجلس، با بیان اینکه "طبق فرموده ی امام، هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید"، با صدای بلند شعار "مرگ بر امریکا" سر می دهد.

به دلیل ایجاد اخلال در قرائت گزارش، مسعود پزشکیان که تا حضور علی لاریجانی، وظیفه ریاست و ایجاد نظم در جلسه را بر عهده داشت، رو به نماینده مذکور می گوید: "چی شده حالا؟ کارتو بکن"

حاجی اما با بیان اینکه عامل تمام فتنه ها امریکا است به شعار خود ادامه می دهد.

مسعود پزشکیان در تذکری دیگر می گوید: "راجع به موضوع صحبت کنید آقای حاجی"

در این موقع حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده ی شعار دهنده با گفتن "چشم" به ارائه مطالب خود می پردازد.

حال، با گذشت دو روز از واقعه و گم شدن اصل ماجرا در هیاهوی اخبار مربوط به جنایت داعش، به نظر می رسد اتاق فکر جناح تخریب و افترا که در خصوص نواب ریاست مجلس نیز به اهداف خود نرسیده اند، جوسازی جدیدی علیه نمایندگان جناح عقلانیت و اعتدال آغاز کرده اند.

در این راستا، برخی محافل مدعی اخلاق و ارزش های اسلامی با توسل به دروغ پراکنی و طرح اتهامات بی اساس در رسانه های وابسته به خود، قصد دارند اینگونه نشان دهند که پزشکیان در خصوص واکنش به حمله ی داعش چنین جمله ای بیان کرده است!

با توجه به وجود فایل صوتی و تصویری از تمام جلسات مجلس و اثبات دروغ پراکنی و رد افترای مطرح شده، این سئوال مطرح می شود چگونه عده ای به بهانه ی ادعای دفاع از ارزش ها سینه چاک کرده و هیاهو راه می اندازند اما خود در ماهی که به تهذیب نفس و خودسازی توصیه شده است، با روش های غیراخلاقی در صدد تخریب دیگران بر می آیند؟!

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =