تأیید مشخصات فورد موستانگ جی‌‌تی ۵۰۰

اندکی پس از آنکه تصویری به‌صورت آنلاین از فورد موستانگ GT500 منتشر شد خبر رسیده که این خودرو دارای پیشرانه 8 سیلندر 5.2 لیتری سوپرشارژدار خواهد بود. به لطف جزئیات افشا شده از سوی فروم موستانگ g6g می‌توانیم اطلاعات بیشتری از این هیولا داشته باشیم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،یک عضو این فروم یکی از اسناد محرمانه فورد را به اشتراک گذاشته که برنامه مدل سال 2020 خودروی آمریکای شمالی و دستورالعمل‌های روغن پیشرانه را نشان می‌دهد. بخش اعظم این اسناد کلافه کننده بوده و روغن توصیه شده برای استفاده در مراکز سرویس را نشان می‌دهد. موضوع جالب اینکه لیست موردنظر شامل موستانگ GT350 کنونی و موستانگ GT500 سوپرشارژرداری است که بسیار منتظر معرفی آن هستیم. همه‌چیز تأیید می‌کنند که فاصله زیادی با این خودرو نداریم.

یک عضو دیگر این فروم تصویری از ترمزهای برمبوی غول‌پیکر و کالیپرهای آن را منتشر کرده که البته استفاده از این ترمزها تعجبی ندارد زیرا باید یک خودروی واقعاً قدرتمند را متوقف کنند.

منابع نزدیک به کمپانی می‌گویند پیشرانه GT500 لقب "شکارچی" را به خود گرفته و بسیاری از قطعات آن با پیشرانه 8 سیلندر 5.2 لیتری GT350 و GT350R مشترک خواهد بود. به احتمال زیاد قدرت شکارچی فورد بیشتر از 650 اسب بخار خواهد بود.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =