جزئیات  جدید از درگیری پلیس با اشرار آق قلا/شهادت مامور پلیس صحت ندارد

ایرنا نوشت:فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: تمامی هفت نفر مجرمی که در جریان درگیری مسلحانه عصر شنبه با ماموران پلیس شهرستان آق قلا نقش داشتند، بازداشت و پس از تنظیم صورتجلسه و پرونده اتهامی تحویل مقام قضایی شدند.

سردار سرتیپ دوم علی اکبر جاویدان  در تشریح جزئیات این درگیری افزود: از چندی پیش جمعی از مردم آق قلا از اقدامات 2 شرور این منطقه شکایت داشتند که با تشکیل پرونده مربوطه تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
وی افرود: این 2 نفر که سابقه شرارت و ایجاد رعب و وحشت از طریق اقدام مسلحانه در آق قلا را داشتند پس از پیگیری شُکات خصوصی اقدام به فرار و مخفی شدن کرده بودند.
وی بیان داشت: با وجود اقدامات پلیسی و چند نوبت تعقیب و گریز، ماموران موفق به بازداشت این 2 نفر نشده بودند که در نهایت با اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی روز شنبه از محل اختفای آنها آگاه شد.
فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه این 2 نفر شرور در یک آغل گوسفند در بیابان های اطراف آق قلا مخفی شده بودند، گفت: ماموران هنگام مراجعه برای بازداشت این 2 شرور با شلیک گلوله طرف مقابل مواجه شدند که متاسفانه بر اثر آن چهار مامور پلیس زخمی شدند.
جاویدان اظهار داشت: ضارب اصلی با همدستی و راهنمایی چند نفر دیگر اقدام به فرار کرد ولی در نهایت پس از چند مرحله تعقیب و گریز در یکی از روستاهای اطراف آق قلا بازداشت شد.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر 2 مجرم تحت تعقیب پنج نفر دیگر که در جریان این درگیری با ضارب اصلی و همدست او همکاری داشتند نیز بازداشت شدند.
وی گفت: از ضارب ماموران پلیس آق قلا یک اسلحه شکاری 5 تیر غیرمجاز کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی گلستان در پاسخ به این مطلب خبرنگار ایرنا که گفته می شود یکی از ماموران پلیس بر اثر شدت جراحت وارده به شهادت رسیده است، گفت: این موضوع صحت ندارد اما حال مامور مورد اشاره وخیم است و هم اکنون تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار دارد.
جاویدان با تصریح بر اینکه دقایقی پیش از همکار مجروحم عیادت کردم؛ ابراز امیدواری کرد که تلاش های پزشکی منجر به بهبود این مامور فداکار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 588297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =