۰ نفر
۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

نازنین فراهانى، حسام منظور، سوگل قلاتیان و پیام امیرعبداللهی با نمایش «بانویی از اسلو» به کارگردانی مشترک مجید رحیمی‌جعفری و علی اتحاد از نهم مرداد در سالن حافظ روی صحنه می‌روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این نمایش قصه عشق است و حسادت، فداکاری و ذلت که یک بازیگر خواننده دیگر نیز به گروه بازیگران این نمایش اضافه خواهد شد که به زودی معرفی می‌شود.

«بانویی از اسلو» برداشتی آزاد از طرح داستانی «خانه عروسک» نوشته هنریک ایبسن است که مجید رحیمی‌جعفری ‌با دگرگونی کامل قصه، آن را به نگارش درآورده به گونه‌ای که داستان در زمان حال‌ می‌گذرد‌. این نمایش گرامیداشتی برای قصه‌های جذاب و ارجاع به فیلم‌های سینمای نوآر و نئونوآر است.

 

نمایش «بانویی از اسلو» از 9 مرداد 1396 به مدت 20 شب ساعت 21 در تالار حافظ روی صحنه خواهد رفت.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از کتایون کیخسروی (تهیه‌کننده)، مجید قادری (طراح نور و مهندسی صدا)، هومن شیخ‌بشارتی (طراح صحنه)، علی اتحاد (طراحی صدا)، سارا بلبلی (طراح گریم)، محیا صالحی و نگار فعلى (طراحان لباس)، هدیه میرزاده (پشتیبانی)، مصطفی خیراندیشه (مدیر صحنه) مرتضی آکوچکیان (گرافیک دیزاین)، رامین اعلایی (دستیار تهیه)، علیرضا لاجورد (عکاس)، گروه نمایش آکادمی هنر (مجری طرح).

 

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =