مهر نوشت: معاون رئیس جمهور با بیان اینکه در مراسم تحلیف رئیس جمهور مهمان های خارجی از سران دیگر کشورها حضور خواهند داشت، تصریح کرد: تا تشکیل دولت دوازدهم، دولت یازدهم به کار خود ادامه خواهد داد.

حسینعلی امیری در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره کابینه دوازدهم، گفت: رئیس جمهور در حال رایزنی و مذاکره با شخصیت های نظام، بزرگان گروه ها و جناح های سیاسی هستند و تاکید کرده اند که ترکیب دولت فراجناحی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در مراسم تحلیف رئیس جمهور مهمان های خارجی از سران دیگر کشورها حضور خواهند داشت، تصریح کرد: تا تشکیل دولت دوازدهم، دولت یازدهم به کار خود ادامه خواهد داد.

از زنان توانمند علاوه بر معاونت ریاست جمهوری در سطح وزیر نیز استفاده شود

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بخشی از نامه ۱۵۷ نماینده خطاب به رئیس جمهور درباره ضرورت استفاده از زنان شایسته و توانمند در میان وزرا، قرائت شد.

در این نامه ضمن تاکید بر نقش بانوان در انقلاب اسلامی و تحولات اجتماعی کشور، درخواست شده است که در راستای توسعه پایدار که زنان از عاملان این توسعه هستند، از زنان شایسته و توانمند علاوه بر معاونت ریاست جمهوری در سطح وزیر نیز استفاده شود.

درخواست نمایندگان درخصوص ادامه فعالیت وزیر نفت در کابینه دوازدهم

همچنین ایلنا نوشت؛

بهرام پارسایی با اشاره به جمع‌آوری امضاء ازسوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از سیاست‌های نفتی دولت یازدهم، اعلام کرد: گروهی از نمایندگان در نامه‌ای خطاب به رییس‌جمهوری از سیاست‌های نفتی دولت و آقای زنگنه به‌عنوان وزیر نفت در چهار سال گذشته و مدیریت ایشان که به اسم برجام نفتی معروف است، تقدیر کردند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۱۴ نماینده این نامه را امضا کرده‌اند و همچنان نیز بر تعداد امضاءها اضافه می‌شود اما به هر تفسیر بنابر قانون، این نامه در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =