رئیس شورای اسلامی شهر آبادان خواستار انجام خدمات پس از فروش کالا بر اساس ضوابط شرکت‌های مربوطه و مشتری‌مداری حرفه‌ای در این شهر شد.

خلیل جنامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پس از خرید کالا اهمیت پیدا می کند، خدمات پس از فروش است که توسط فروشگاه و یا نمایندگی آن کالا باید انجام شود.

وی افزود: در شهرهایی مانند اصفهان، تهران و شیراز کلیه ضوابط مشتری‌مداری حرفه‌ای را رعایت می‌کنند و پس از نصب و یا راه اندازی کالای خریداری شده از نمایندگی آن برند در خصوص میزان رضایت با مشتری تماس حاصل می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به عدم توجه به مشتری‌مداری در آبادان، توضیح داد: متاسفانه برخی برندها در آبادان، افرادی را که برای نصب و یا راه‌اندازی کالای مربوطه به منزل خریدار اعزام می‌کنند تحت عناوین نامعقول همچون هزینه ایاب و ذهاب، مبالغ گزاف از خریدار دریافت می‌کنند‌ و این موضوع در حالی است که توسط تولید کننده به صراحت اعلام شده که کلیه خدمات نصب و راه اندازی پس از فروش کاملا رایگان است.

جنامی تاکید کرد: بسیاری از فروشگاه‌های کالا و نمایندگی‌های آنها در آبادان ضوابط مربوط به شرکت خود را رعایت می کنند که جای تقدیر و تشکر دارند اما از اتحادیه و همچنین اتاق اصناف آبادان انتظار می‌رود در خصوص نمایندگی‌هایی که خدمات پس از فروش خود را با تخلف انجام می‌دهند پیگیری‌های قانونی انجام دهند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =