امام جمعه موقت تهران گفت: از رئیس‌جمهور محترم با همه وجود درخواست دارم قبل از آن‌که رضای حزبی یا گروهی را در نظر بگیرد یا کسی خود را طلبکار بداند، توجه کند که عزت را خدا داده و به کسی بدهکار نیست و فقط بدهکار خدا و شهداست.

به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه امروز (6 مرداد) تهران، با اشاره به لزوم حفظ تقوای اجتماعی در محیط های اداری کشور گفت: مسئولان ادارات با تکبر در برابر مردم برخورد نکنند و خودشان را از دست مردم پنهان نکنند.

وی با اشاره به تحریم های اخیر آمریکا که به تازگی کلید خورده است، گفت: این تحریم ها تجمیع تحریم های قبلی نیست، خودشان هم می گویند تحریم های جدیدی است که در آن اشخاصی جدید تحریم می شوند؛ همه مسئولان ما اعم از خبرگان ،دولت و مجلس گفتند این تحریم ها نقض روح و متن و پیکره برجام است.

اهم اظهارات خطیب موقت تهران را به نقل از خبرگزاری ها در ادامه بخوانید؛

* مقام معظم رهبری در همان زمان آغاز مذاکرات بدون هیچ‌گونه ابهامی فرمودند: ما به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم،  رهبر معظم انقلاب اسلامی آن زمان شرایطی را قرار دادند که اگر آن روز آن شرایط قبول شده بود ما امروز این مشکلات را نداشتیم.

* این رفتار آمریکایی‌ها نشان می‌دهد آن‌ها با اسلام زاویه و با انقلاب اسلامی دشمنی و ضدیت دارند؛ آن‌ها از ما راضی نخواهند شد مگر آنکه ما را به نوکری بازگردانند.

*راه علاج مشکلات کشور، توجه به مساله اقتصاد مقاومتی و خودکفایی داخلی است، هیچگاه دل آدم با دشمن صاف نمی‌شود؛ جنگ دنیا با ما از الطاف خفیه خداوند متعال بود؛ در آن ۸ سال ما به تکامل رسیدیم و دنیا و قدرت‌ها در نظر ما کوچک شدند؛ ما قدرت خدا را در دوران دفاع مقدس یافتیم و در طبس و در خنثی شدن توطئه‌ها دست خداوند متعال را دیدیم.

* احتیاجی به این گرگ درنده (آمریکا) نداریم، این تحریم‌ها ما را می‌سازد به شرط اینکه مسئولان ما زیر پرچم ولایت باشند و با مشکلات با روحیه انقلابی برخورد کنند و نیرو‌های انقلابی را دلسرد و از ادارات بیرون نکنند؛ آن دوستانی که مشکل گشای جنگ بودند، مشکل گشای مسائل اقتصادی نیز خواهند بود.

*کلید تقوا، کلید ولایت، کلید توسل و کلید کار و تلاش می‌تواند این کشور را به زودی از همه کشور‌های بزرگ به لحاظ علمی و اقتصادی جلوتر قرار دهد.

*در آستانه تشکیل دولت جدید و ارائه کابینه به مجلس هستیم،  آقای رئیس جمهور، من از شما با تمام وجود درخواست می‌کنم که در معرفی کابینه افرادی مومن، معتقد، ولایتمدار، بی رنگ و متوسل به راه شهدا را برگزینید؛ خصوصا در وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش.  از رئیس‌جمهور محترم با همه وجود درخواست دارم قبل از آن‌که رضای حزبی یا گروهی را در نظر بگیرد یا کسی خود را طلبکار بداند، توجه کند که عزت را خدا داده و به کسی بدهکار نیست و فقط بدهکار خدا و شهداست.

* آقای رئیس جمهور، این دین و انقلاب و قرآن امانت ما هستند، کسانی را معرفی کنید که دغدغه دین و اخلاق و استقلال مملکت را داشته باشند. بدانید اگر من آخوند پشت این تریبون هستم و یا شما آخوند در راس قوه اجرایی هستید به برکت خون شهداست، در غیر این صورت دنیا به آخوند نیاز نداشت و سیاستمداران پیچیده با همان مدل می‌‌ماندند و حکومت می‌کردند اما آخوند یعنی مظهر پاکی و اعتلای دین و نجات بشریت و جوانان.

* پیروزی جدید حزب الله بعد از جریان جنگ ۳۳ روزه که اسطوره شکست ناپذیری اسرائیل را باطل کرد، جزو پیروزی‌های استراتژیک بود که دماغ اسرائیل و آمریکا و عربستان به خاک مالید، مردم یمن امروز در اوج گرفتاری هستند، اما مقاومت می‌کنند و موشکی با برد ۱۴۰۰ کیلومتر را با نشانگیری دقیقی به هدف زدند؛ این یعنی مقاومت زاینده است و پیروزی از آن اوست.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    3 0
    به ملت بدهكاره . يعنى چى به كسى ب هكار نيستيد
  • محمودی IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    3 0
    اگه ریسی شده بود چی همینطور میگفتن
  • بی نام A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    2 0
    دوستانی که مشکل گشای جنگ بودند، مشکل گشای مسائل اقتصادی نیز خواهند بود. البته ایشون منظوری از جایی ندارند....
  • کامران IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    2 0
    بدهکار مردمی است که بهش رای دادن حاج آقا
  • بی نام A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    2 0
    این همه در و گوهری که از دهان مبارک حاج اقا تراوش کرده، باید ثبت کرد؛ثبت محضری
  • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    1 0
    اتفاقا من هم فکر میکنم اگه اون عزیزانی که با خونشون مشکل جنگ رو حل کردند، الان بودند مشکلات اقتصادی و اجتماعی هم نبود. مشکل اینه که گل های ما پرپر شدند و یک سری موندند و در ادارات و سازمانها سوء استفاده کردند.
  • بی نام A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    281 0
    چه صحبتها و توصیه های خالصانه و خوبی. ممنون از آقای صدیقی عزیز. از رئیس جمهور محبوبمون هم انتظار می ره که همینگونه رفتار کند.
  • بی نام A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    1 0
    ظاهرا مردم ول معطل اند و جناب دکتر روحانی بیش و پیش از همه به شما باید جواب پس بدهند...
  • بی نام A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    1 0
    منظورتان کامران دانشجو و محمود فرشیدی که نیست مگه نه؟اخه ایندو نفر از نظر شما اخر وزارت بودن؟؟
  • بی نام IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    2 0
    رئیس جمهور بدهکار هیچکس نیست جز مردمی که به برنامه های او رای دادند کابینه باید مطابق خواست اکثریت باشد همان مردمی که شهید داده اند به برنامه های اقای روحانی رای دادند