۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از انتصاب مدیر جدید سخت‌افزار در فیس‌بوک تا اسپیکر هوشمند سامسونگ

با هم مروری بر مهم‌ترین اخبار دنیای آی تی در روز شنبه 4 شهریور 1396 می‌کنیم.

 

خبرآنلاین:

شماره 1 - ترکیب طراحی نوت 7 و گلکسی اس 8 پلاس را در رونمایی نوت 8 دیدیم. این گوشی بسیار گران (قیمت پایه 930 دلار) از 15 سپتامبر راهی بازار جهانی می شود. به دلیل قمیت بالای این فبلت، عده کمی علاقمند به خرید آن هستند، مگر سامسونگ دست به تغییر قیمت زده و در بازارهای برگزیده جهانی سوبسید دهد.

شماره 2 -  «اندرو باسورث» Andrew Bosworth مدیریت بخش سخت افزار در فیس‌بوک را بر عهده گرفت. سیستم چت ویدئویی که به زودی می آید، ساختمان معروف شماره 8 ، دوربین 360 درجه و ابزارهای پوشیدنی نسل آینده؛ بخشی از واحدهای سخت افزاری است که وی آنها را مدیریت خواهد کرد.

شماره 3 - پروژه فناوری خودران در اپل با کندی پیش می‌رود. یکی از مهندسان دخیل در پروژه به رسانه ها گفت اپل اکنون جایی است که گوگل سه سال پیش در آنجا قرار داشت.

شماره 4- کمیسیون تجارت فدرال معامله فروش هول فودز به آمازون را به قیمت 13.7 میلیارد دلار تصویب کرد. آمازون اعلام کرد در فاز اول کاهش قیمت‌ها را در بقالی مذکور به اجرا خواهد گذاشت.

شماره 5 - دی جی کوه، پرزیدنت بخش موبایل سامسونگ می‌گوید آنها در حال اجرای پروژه اختصاصی اسپیکر هوشمند خود هستند که می‌تواند با گوگل هوم و اکوی آمازون رقابت کند.

شماره 6- «نیک بل» قائم مقام محتوای اسنپ چت می‌گوید موبایل قاتل تلویزیون نیست بلکه کامل کننده آن است.

شماره 7 - اولین تصویر رسمی از SpaceX spacesuit در اینستاگرام منتشر شد و ایلان ماسک اعلام کرد تصویر منتشره از روی رندر اصلی بوده است.

شماره  8 - قابلیت جدید فیس‌بوک این اجازه را به کاربران می‌دهد تا از داخل اپلیکیشن تصاویر 360 درجه بگیرند.

شماره  9 - شراکت جدیدی بین گوگل و وال مارت به وقوع پیوسته تا کاربران از طریق اسپیکر هوشمند گوگل و سرویس اکسپرس، سفارش خرید آنلاین انجام دهند.

شماره 10 - گوگل از یک آزمون پزشکی در جستجوی موبایل خود استفاده می‌کند تا به کاربران در تشخیص افسردگی کمک کند. این قابلیت فعلا برای کاربران موبایل در آمریکا فعال شده است.

(عکس خبر اندرو باسورث در کنار زاکربرگ)

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =