عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: عمران و توسعه خرمشهر در گرو همدلی و هم‌افزایی همه مسئولان این شهر است.

امیر سامری در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در خرمشهر اظهار کرد: محمدجواد بچاری«رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر»، طی چند روز گذشته شرایط جسمانی مناسبی نداشت ولی به علت انتخاب سریعتر شهردار خرمشهر، به صورت مرتب پیگیر بود که این حس تعهد وی جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: من به عنوان عضوی از شورای اسلامی شهر خرمشهر تابع خرد جمعی هستم.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر با تاکید بر اینکه بر اساس قانون فقط چنانچه جلسه شورا رسمی باشد و هر یک از اعضا در آن حضور نداشته باشند غیبت محسوب می شود، تصریح کرد: متاسفانه در جلسه غیر رسمی شب گذشته نایب رئیس شورا، نام من و «میلاد پورحمزاوی»، دیگر عضو شورای شهر را به عنوان غایبین جلسه اعلام کرده بود.

سامری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید همه موضوعات شورای خرمشهر طبق قانون پیگیری شود، افزود: بر اساس قانون برای دعوت اعضا در جلسه رسمی، باید ظرف مدت 24 ساعت قبل از تشکیل جلسه از اعضا دعوت شود ولی برای جلسه شب گذشته این اتفاق نیافتاد.

وی با بیان اینکه عمران و توسعه خرمشهر در گرو همدلی و هم افزایی همه مسئولان این شهر است، عنوان کرد: از همه اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر انتظار دارم همه در کنار یکدیگر و به دور از پرداختن به هرگونه حواشی، در راستای اعتلای نام خرمشهر تلاش کنیم تا آن شهری که مستحق مردم این شهر است را برای آنها ایجاد کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر در پایان ابراز کرد: اجازه بدهند با فکر و اندیشه و به دور از فشاررسانی تصمیمات خوبی اتخاذ کنیم زیرا می‌خواهیم سکان هدایت عمرانی شهر را برای مدت 4 سال دست یک فرد بسپاریم.

انتهای پیام/

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 703166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =