رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، با اشاره به مشکلات این مرکز درمانی، از درگیری روزانه مراجعین با پرسنل بیمارستان و طلب های میلیاردی کارکنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،"ذاکر سعیدی نژاد" در نشست رسانه‌ای،از درگیری‌های فیزیکی و کلامی روزانه با پرسنل این بیمارستان خبرداد و تصریح کرد: متاسفانه هر روز شاهد این معضل هستیم.

وی گفت: اگرچه آمارضرب و شتم پرسنل بیمارستانی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به حداقل رسیده اما متاسفانه هر روز شاهد این معضل نیز هستیم.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مطالبات پزشکان و پرسنل اشاره و تصریح کرد: ۸۵۰ پرسنل بیمارستانی ۹ ماه است که مطالبات خود معادل شش میلیاردتومان را دریافت نکرده اند.

سعیدی نژاد گفت: ۶۳ پزشک بیمارستان شهید بهشتی یاسوج نیز مطالبات حدود ۲۴ میلیاردتومانی را نیز بیش از ۹ ماه است دریافت نکرده اند.

وی مهمترین مطالبات پزشکان و پرسنل بیمارستانی شهید بهشتی یاسوج را در بخش پرداختی های غیرمستمر عنوان و اظهارداشت: البته این بیمارستان بیش از ۳۰ میلیاردتومان از بیمه ها طلب کار است.

رییس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: متاسفانه ها بیمه ها در پرداخت مطالبات این بیمارستان کاهلی و پرداخت نشدن مطالبات سبب بروز برخی مشکلات نیز شده است.

سعیدی نژاد, مطالبات بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از بیمه ها را بیش از ۳۰ میلیاردتومان ذکر و یادآور شد: البته پرداخت نشدن مطالبات پرسنلی ممکن است دلسردی هایی را بدنبال هم داشته باشد.

وی ادامه داد: باتوجه به کمبود متخصص در یاسوج و حتی سایر استان‌های کشور، سونوگرافی زنان توسط پزشکان مرد صورت می گیرد و البته طبیعی است زیرا که پزشکان محرم بیماران خود هستند.

سعیدی نژاد گفت: دلالی در بخش پیوند اعضا ممکن است باشد و نمی‌شود بطور مطلق گفت سوءاستفاده نمی‌شود اما در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج چنین چیزی تاکنون گزارش نشده است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با تاکید براینکه این بیمارستان با کمبود پزشک متخصص مواجه است، تصریح کرد: در سال گذشته ۱۴ اعزام به بیمارستان های استان های مجاور داشتیم که امیدواریم در سالجاری این تعداد کمتر بشود.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بویژه زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بفکر ارتقا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حوزه های مختلف بوده که جای تشکر دارد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با عذرخواهی از بیماران و همراهان آنان در این بیمارستان، ادامه داد: بطور حتم این بیمارستان با کمبودهایی روبرو بوده که از مردم و بیماران پوزش می‌طلبم.

سعیدی نژاد گفت: ساخت بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به سال ۱۳۵۵ با ۲۵ تخت می رسد و اکنون ۲۲۰ تخت دارد.

وی از فعال بودن اغلب بخش های بیمارستانی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خبرداد و یادآور شد: امیدواریم با بهره برداری از بیمارستان شهید جلیل شاهد رفع مشکلات بیمارستان شهید بهشتی در آینده نزدیک باشیم.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج افزود: نیازمند همراهی مردم در حوزه های مختلف جهت پاسخگویی بهتر به مراجعه کنندگان هستیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 703976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =