۰ نفر
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

پیش از ظهور فضای مجازی،همین ورزشکاران و هنرمندان گرامی باید یک خبرنگار را پیدا می کردند و تا صبح فردا منتظر چاپ یک نشریه می ماندند تا پیامشان منتشر شود

 

از امروز صبح که ورزشکاران و هنرمندان نازنین از خواب ناز بیدار شدند و فهمیدند چه زلزله مهیبی بخشی از کشور را لرزانده و چه تعداد از هموطنانمان را به کام مرگ فرو برده تسلیت های اینستاگرامی به اوج خود رسید.

پیش از ظهور فضای مجازی،همین ورزشکاران و هنرمندان گرامی باید یک خبرنگار را پیدا می کردند و تا صبح فردا منتظر چاپ یک نشریه می ماندند تا پیامشان منتشر شود اما امروز همه در اینستاگرام با عکس های خبرگزاری ها و سایت ها و نوشتن یک جمله دردناک و ناراحت کننده برای افرادی که در این زلزله خسارت مالی و جانی دیده اند ابراز همدری می کنند.

البته همدردی و تسلیت گفتن به همنوعان تحت هر شرایطی و به هر دلیل عملی قابل تحسین است. دست همگی درد نکنه؛ اما مردم گرفتار در زلزله،آنهایی که زیر آوار مانده اند و خانواده های جان باختگان به چیزی ماورای تسلیت های شما در فضای مجازی نیاز دارند.

بر هنرمندان عزیز حرجی نیست. آنها ادعای پهلوانی و مرام ندارند اما از ورزشکاران توقع داریم با راه انداختن کمپین های کمک های مردمی و حضور در محل حادثه،مرهمی باشند بر زخم های مردمان زلزله زده امروز ایران...

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =