خبرگزاری صدا و سیما نوشت: جنگ لفظی بین دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و هیلاری کلینتون نامزد سابق حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 به شدت ادامه دارد.

کلینتون، ترامپ را متهم کرد که همواره درباره وی صحبت می کند و افزود وی قصد ندارد سکوت پیشه کند. هیلاری کلینتون این سخنان را در مراسمی در شهر لیتل راک ایالت آرکانزاس به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد پیروزی بیل کلینتون همسر وی در انتخابات ریاست جمهور آمریکا، بیان کرد.

پایگاه اینترنتی پولیتیکو به نقل از هیلاری کلینتون گزارش داد: «می دانید ظاهرا رقیب قبلی من خیلی نگران حرف زدن من است. یک نفر به من گفت که وی باز هم در توییتر چیزی گفته است. راستش را بخواهید نمی دانم وی (ترامپ) بین گلف بازی و توییت بازی، چگونه وقت می کند کارهای دیگر را انجام دهد. من این را درک نمی کنم. کل ماجرا نیز همین است.»
کلینتون قول داد که به بیان نظرات و صحبت های خود ادامه خواهد داد.

ترامپ در حساب توییتری خود نوشته بود هیلاری کلینتون «بدترین و بزرگترین بازنده همه زمان ها است» و افزود هیلاری نمی تواند از حرف زدن باز ایستد. ترامپ به هیلاری کلینتون توصیه کرد به زندگی خود بپردازد و در سال 2020 بار دیگر بخت خود را بیازماید.

ترامپ این مطلب را بعد از آن بیان کرد که کلینتون از اظهارات زن ستیزانه ترامپ که سال قبل و در آستانه انتخابات افشا شده بود انتقاد کرد و وی را به سبب بی مسئولیتی و عذرخواهی نکردن هدف انتقاد قرار داد. کلینتون گفت ترامپ به سمت ریاست جمهوری آمریکا اهانت کرده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =