۰ نفر
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸

«خبرجنوب» نوشت: سه جوان که با ربودن پسری او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، راهی زندان شدند.

تحقيقات پليس در اينباره از چند روز قبل آغاز شد. در اين روز مردي به دادسراي امور جنايي رفت و گفت شب گذشته سه نفر پسر نوجوانش را ربوده و او را مورد آزار و اذيت قرار داده اند.
قربانی نيز در توضيح اين ماجرا گفت: روز حادثه به سمت خانه می رفتم. ناگهان سه نفر برای پرسیدن آدرس به سمت من آمده و مرا به زور با خود بردند. ابتدا فکر می کردم که شوخی می کنند اما پس از دقایقی متوجه شدم که آنها برای دزدیدن من نقشه کشیده اند.
پسر نوجوان ادامه داد: خيلي ترسيده بودم و نميدانستم چه نيتي دارند. آنها در خياباني خلوت دستهايم را بسته و يك پارچه ای روي سرم انداختند تا جايي را نبينم. در ادامه من را به جاي دوري بردند. انتهاي مسير در يك جاده خاكي بوديم؛ جايي كه صداي هيچ ماشيني نميآمد. ديگر فهميده بودم كه قرار است چه بلايي سرم بيايد. آنها در آنجا من را مورد آزار و اذيت قرار داد. چند ساعت بعد نيز من را نزديك خانهمان رها كرده و رفتند.یکی از آنها با موبایل از من فیلم می گرفت.
بهدنبال اظهارات شاكي به دستور بازپرس دادسرا، تحقيقات مأموران پليس آگاهي براي يافتن سه جوان شيطان صفت آغاز شد.كارآگاهان با استفاده از اين مشخصات تلاشهاي خود را براي شناسايي آغاز و همزمان تلاش كردند با كمك پسر نوجوان اين سه نفر را دستگیر کنند. با گذشت چند هفته از اين حادثه ماموران پليس آگاهي هر سه نفر را دستگیر کردند.
به اين ترتيب آنها بازداشت شدند و تحت بازجويي قرار گرفتند. هرچند متهمان حاضر نبودند به ربودن و آزار و اذيت پسر نوجوان اعتراف كنند ولي با به دست آمدن فیلمی از لحظه آزار واذیت پسر نوجوان به ناچار به بزه ارتکابی اعتراف کرده و مدعی شدند از وی نیز فیلم تهیه کرده اند.
در چنين شرايطي سه متهم چند روز قبل به دادسرا منتقل شدند و از سوي بازپرس پرونده تحت بازجويي قرار گرفتند.بدین ترتیب پرونده آنها با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد. متهمان نزد قاضی پرونده نیز به دفاع از خود پرداخته و به بزه ارتکابی اعتراف کردند.
گفتنی است این پرونده به اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت در دست بررسی است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =