افتتاح پل قدس باعث احیای غرور همشهریان خواهد شد و تحول بزرگی را در شهر اردبیل رقم می زند .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ آیت الله سید حسن عاملی در حاشیه افتتاح فاز اول پل قدس در اردبیل اظهار کرد: افتتاح فاز اول پل قدس در حل معضل ترافیک منطقه و احیای غرور مقدس همشهریان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: درشهر اردبیل همپای تحولات دنیا فعالیت‌های مناسبی در زمینه فنون شهرسازی و مبلمان شهری صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: خداوند را شاکریم که در تمام نقاط شهرمان تحولات بزرگ عمرانی در حال انجام است و از تمامی عزیزانی که در زمینه پیشرفت شهر اردبیل فعالیت می‌کنند به خصوص شهردار اردبیل کمال قدردانی را دارم.

وی با بیان اینکه شهر اردبیل یک منطقه توریستی است گفت: امیدواریم دیگر پروژه‌های عمرانی شهر اردبیل همانند پروژه پل قدس از پیشرفت مطلوبی برخوردار شود و شاهد شهر زیباتری باشیم.

سید حسن عاملی ادامه داد: دست‌مریزاد عرض می‌کنم به تمامی کسانی که پروژه پل قدس را به این زیبایی پیش برده‌اند و در دیگر نقاط شهر نیز مشغول انجام پروژه‌های عمرانی هستند تا عبور و مرور را برای شهروندان تسهیل بخشند.

وی تصریح کرد: برای ما عزت و فخر بزرگی است که بتوانیم در مقابل ملت با‌عظمت ایران دینمان را ادا کنیم و احداث اینچنین پروژه‌هایی خدمت بسیار جزئی برای همشهریان فهیم اردبیل است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به شرایط نا‌مطلوب اقتصادی کشور گفت: با وجود این‌که پل قدس اردبیل در بدترین شرایط اقتصادی آغاز شد اما امروز شاهد افتتاح فاز اول آن هستیم که نشانگر کار جهادی مسؤولان مربوطه است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =