آموزش دو روزه خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار

مسئول روابط عمومی گفت : کارگاه آموزشی خبر نویسی ، اخلاق حرفه ای و آشنایی با عملکرد منطقه ساری با حضور خبرنگاران و رابطین روابط عمومی منطقه ساری به همت روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، عباس خلیل پور مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در شروع آموزش دو روزه خبرنگاران که به مناسبت بزرگداشت روز جهانی خبرنگار در منطقه ساری برگزار شد ، بیان کرد : در این دوره آموزش ، خبرنگاران با نحوه عملیات ، تامین و توزیع ، ایمنی و آتش نشانی در تاسیساتهای نفتی آشنا شدند.

وی ادامه داد : همچنین روابط عمومی منطقه ساری با دعوت از اساتید دانشگاهی در حوزه رسانه ، خبرنویسی و اخلاق حرفه ای را برای خبرنگاران ، مرور کرد.
عباس خلیل پور اذعان کرد : در آینده خبرنگاران با شرکت و آموزش در این کلاسها و آشنایی با نحوه عملکرد واحدهای عملیلتی با انعکاس اخبار این حوزه همیاران منطقه ساری می شوند .
خلیل پور هدف از برگزاری این کلاسها را برشمرد و اظهار کرد : منطقه ساری با هدف بهره گیری از تجربیات فعالان حوزه رسانه به منظورانعکاس اخبار شرکت و آشنایی تخصصی با نفت اقدام به برگزاری این دوره نمود .
مسئول روابط عمومی منطقه ساری خبرنگاران را قاصدان امین خواند و اظهار کرد : تجربیات کسب شده در گذشته به ما می آموزد حضور پررنگ نمایندگان مردم از عملکردها نتیجه بخش تر بوده و خبرنگاران که تریبون رسانه ها را در دست دارند می توانند مشکلات و دغدغه های مردم واین شرکت را به نحوی شایسته به رسانه ها انتقال دهند .
در پایان دوره ازمدیران روزنامه و خبرگزاری ها ، که با منطقه ساری در امر انتشار و انعکاس خبر ، تعامل و همکاری نزدیک داشتند با حضور مدیر منطقه ساری و مدرس دانشگاه تجلیل و هدایایی تقدیم شد .

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =