مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰ هزار سالمند بالای ۶۰ سال این استان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که ۱۰ هزار و ۱۴۹ سالمند سرپرست زن و ۹ هزار و ۸۵۱ سالمند سرپرست مرد هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،فرید محبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد معادل ۶۰ درصد مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند.

وی افزود: از ۲۰ هزار خانوار سالمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۱۷ هزار و ۸۹۲ خانوار در قالب طرح شهید رجایی ساکن روستاها و بقیه آنها در شهرها زندگی می‌کنند.

محبی بیان کرد: ماهیانه حدود ۱۰ میلیارد ریال کمک هزینه معیشتی به حساب این افراد واریز می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از جمله برنامه‌های این نهاد در خدمات رسانی به سالمندان را بازدید از خانواده سالمندان در قالب طرح مفتاح الجنه، پرداخت هزینه‌های بیمار در بستر، پرداخت هزینه‌های درمانی، دارویی و تجهیزات پزشکی، برگزاری کارگاه‌های آموزش گروهی سالمندان با موضوع سلامت روان و بهداشت ذکر کرد.

افزون بر ۳۴ هزار خانوار با جمعیتی افزون بر ۹۱ هزار نفر از جمعیت ۷۱۳ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =