مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور این شرکت برای اولین بار در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنعت نفت ، گاز و پترو شیمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،رحمن خادم گفت: زمان برگزاری این نمایشگاه از تاریخ۲۳الی۲۶مهرماه سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه های دائمی بین المللی فارس بر گزار میشود که استان ما برای اولین بار در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به حضور شرکت های داخلی و خارجی در این نمایشگاه گفت: مسلما مشارکت کنندگان در این نمایشگاه به نمایش و عرضه جدیدترن توانمندی های خود خواهند پرداخت،که فرصت مناسبی برای تیم و مجموعه استان ما است .

وی با تأکید بر این که یکی از بهترین و مؤثرترین شیوه های شناخت بازار مصرف جهان و توانمندی دیگر رقبا و آشنایی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا حضور در نمایشگاه های بین المللی است، ادامه داد: مشارکت در این نمایشگاه ها باعث تبادل بیان دیدگاه ها، نوآوری ها و یافته های ما در صنعت نفت و گاز را ایجاد خواهد کرد که مسلما در پیشبرد اهداف ما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

خادم ضمن تاکید بر اینکه این گردهمایی، مجموعه ای از فرصت‌ها را به وجود می آورد تا شرکت گاز استان سعی کنند جهت پیشبرد اهداف خود به خوبی از آن بهره مند شوند، افزود: طی این نمایشگاه اخرین دست اورد های صنعت گاز ، نفت و پتروشیمی در سطح دنیا به نمایش گذاشته خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =