رئیس فدرایسون تنیس روی میز ایران به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از سالن تخصصی تنیس روی میز یاسوج بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،مهرداد علی قارداشی با بیان اینکه سالن تنیس روی میز یاسوج یکی از 3 سالن تخصصی کشور است بیان کرد: تنیس روی میز استان کهگیلویه و بویراحمد طی سالیان اخیر بخصوص در افزایش تعداد ورزشکاران بیمه شده ارتقای ملموسی پیدا کرده است.

علی قارداشی به حضور آبرومندانه کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کشوری اشاره کرد و افزود: حضور آبرومندانه این استان در مسابقات قهرمانی و باشگاهی تنیس روی میز کشور، افزایش کمی و کیفی فضای فیزیکی و تجهیزات این رشته در استان و رویکرد بسیار مثبت ورزشکاران رده های سنی پایه و حضور بیشتر ورزشکاران زن و ارتباط مناسب با رسانه ها را از دلایل موفقیت هیات تنیس روی میز استان برشمرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در جلسه ای که با حضور وی و مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیران ستادی این اداره کل و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان امروز تشکیل شد به پیشرفتهایی که این ورزش طی سالهای اخیر پیدا کرده نیز به صراحت اشاره کرد.

ایشان همچنین از پروژه ساخت پارک آبی شهر یاسوج که سرمایه گذاری آن توسط خضوعی قائم مقام هیئت تنیس روی میز استان در حال انجام گرفتن است بازدید به عمل آورد، این پروژه یکی از مهمترین اسپانسرهای ورزش تنیس روی میز در استان بوده و میباشد.

در ادامه حضور قارداشی در استان، ایشان از شهرستان دنا و سالن بسیار زیبا و با کیفیت تنیس روی میز این شهرستان که دو سه سال اخیر راه اندازی شده است نیز بازدید به عمل آورد.
به گفته کیان دهراب پور رئیس هیئت تنیس روی میز استان، تیم نونهالان و نوجوانان نفت و گاز گچساران طی سالهای اخیر هر سال در رتبه اول یا دوم لیگ برتر تنیس روی میز کشور قرار گرفته است که امید میرود طی سال اخیر نیز این مقام را کسب کند.

وی اضافه کرد: تا سال 1392، شهر یاسوج فاقد سالن تخصصی تنیس روی میز بوده که به همت مدیرکل وقت ورزش و جوانان استان، این سالن در اختیار هیئت تنیس روی میز استان قرار گرفت که اهرم مهمی جهت پیشرفت این ورزش طی سالهای اخیر بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =