رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی شهید جلیل یاسوج در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ،اورنگ ایلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طبق وعده مسئولان وزرات راه و شهرسازی به عنوان مجری ساخت بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج این پروژه تا پایان آبان ماه تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.

وی عنوان کرد: برای خرید تجهیزات بیمارستان بزرگ یاسوج 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که از هم اکنون این مهم به طور ویژه در دستور کار مسئولان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین نماینده عالی دولت در استان و مجمع نمایندگان است.

ایلامی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم بیمارستان یاسوج تا دهه فجر مورد بهره برداری قرار بگیرد، ابراز کرد: تجهیزات در حوزه سلامت گران قیمت و زمان‌بر بوده به طوری که برای بیمارستان یاسوج با اعتبار هزینه 60 میلیارد تومان باید برای تجهیز ان 40 میلیارد تومان هزینه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست ساخت در 2 شهر یاسوج و گچساران تعداد تخت‌های بیمارستانی این استان 2‌ برابر می‌شود.

ایلامی ادامه داد: هم اکنون 543 تخت‌ بیمارستانی در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد فعال بوده که با افتتاح بیمارستان‌های شهید جلیل یاسوج، باشت، بی بی حکیمه و نرگسی گچساران این تعداد یک هزار و 86 تخت می‌رسد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =