شرکت فولادمبارکه و دو هزار و ۸۵۲ نفر از کارمندان این شرکت از حامیان همیشگی کمیتۀ امداد امام خمینی (ره) و خانواده های تحت پوشش این نهاد هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا شیران مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان اظهار داشت: علاوه بر کمک های همه جانبۀ شرکت فولادمبارکه، کارکنان این شرکت نیز هرماه مبلغ ۹۷ میلیون تومان به حساب مستقیم فرزندان نیازمند تحت پوشش واریز می نمایند.

وی با تأکید بر اینکه این میزان همکاری از سوی یک شرکت و کارکنان آن با کمیتۀ امداد در سطح کشور بی نظیر است، گفت: این همکاری سالهاست که در حال انجام است، ضمن اینکه شرکت فولادمبارکه نیز هرگاه و هر فصلی از سال و به هر مناسبتی که پیش آمده دست رد به سینۀ نیازمندان نزده است.

شیران از حمایت فولادمبارکه در برگزاری جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری، ایام عید نوروز، شبهای ماه مبارک رمضان و محرم به عنوان پرکارترین زمان های همکاری فولادمبارکه با کمیته امداد یاد و تصریح کرد: این شرکت همه ساله تهیۀ بخشی از لوازم التحریر موردنیاز دانش آموزان نیازمند، به ویژه دانش آموزان شهرستان مبارکه را تقبل می کند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: تأمین غذای بخشی از نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیتۀ امداد و مشارکت این شرکت در اشتغالزایی و کارآفرینی برای جویندگان کار تحت پوشش این کمیته بخش دیگری از اقدامات فولادمبارکه است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از کاهش فقر در جامعه به عنوان برخی از آثار و برکات حمایت های فولادمبارکه یاد و اضافه کرد: مدیرعامل فولادمبارکه و کارکنان این شرکت همواره به اشکال مختلف از کمیته امداد حمایت کرده اند که جای قدردانی دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که مجموعه کمیته امداد برای اشتغالزایی چه تدابیری اندیشیده است، گفت: یکی از بزرگترین دستگاه های ایجادکننده اشتغال در کشور کمیته امداد است و به طور تقریبی ۱۵ درصد شغل مستقیمی که در استان و کشور ایجاد می شود توسط کمیته امداد تحت عنوان مشاغل خانگی ایجاد می شود، ضمن اینکه به ازای هر سه شغل مستقیم در این بخش یک شغل به صورت غیرمستقیم نیز ایجاد می شود.

شیران با اشاره به این مطلب که فولادمبارکه هر جا که توانسته به کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک کرده است، گفت: به منظور توسعۀ اشتغالزایی در کمیته امداد، تولید صنایع دستی با همکاری مددجویان مستعد در حال انجام است که خوشبختانه مجموعه باشگاه فولادمبارکه سپاهان به منظور حمایت از این عزیزان تعدادی از صنایع دستی مددجوها را خریداری و موردحمایت قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان دربارۀ راهبرد اشتغالزایی از سوی کمیته امداد افزود: تکلیفی که دولت بر کمیته امداد گذاشته است مشاغل خرد و خانگی را دربر می گیرد، ضمن اینکه باید به خاطر داشته باشیم در بخش مشاغل خانگی بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد تولیدات فرش در ایران به وسیلۀ مددجویان انجام می شود که بسیار ارز آور است، علاوه بر این در بخش صنعت میناکاری، قلمزنی و ... حدود ۴۰ درصد تولیدات استان تحت پوشش این کمیته انجام می شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =