ظهر امروز مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان خبر داد: بر اثر زلزله اخیر در غرب کشور 1/9 میلیارد خسارت به شبکه برق استان خسارت وارد شد و نیز 44 فیدر تا از 260 فیدر اصلی آسیب دیده اند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس فریدون خودنیا در ادامه به بیان اقدامات انجام شده شرکت برق در حیطه امداد رسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه پرداخت و افزود: مامور کردن اکیپهای ترمیم شبکه ها، بحث ترانسفورماتورها،اعلام ریز خسارات به مدیریت بحران، تیم بندی پرسنل و اعزام هشت تریلر، تجهیزات شبکه جرثقیل،نیرو و تیم های برق و نیز اعزام 26 نیروی متخصص از جمله اقدامات شاخص انجام شده شرکت برق در این حوزه است.

خودنیا بیان داشت: در همین بحران اخیر منطقه الوند سر پل ذهاب را با 204 نفر ساعت، محله نیرو انتظامی را با 225 نفر ساعت و محله شهید باهنر استان کرمانشاه را 315 نفر ساعت برقدار کردیم.

وی افزود: تامین برق چادرهای اسکان موقت محله زعفران نیز توسط شرکت برق لرستان انجام شد.

خودنیا در خصوص دیگر کمکهای انجام شده شرکت برق خبر داد: 25 میلیون تومان کمک غیر نقدی و دو کامیون کمکهای غیر نقدی از سوی پرسنل شرکت برق استان به کرمانشاه اعزام شد.

مدیرعامل شرکت برق در پایان تصریح کرد: عمده خسارات متحمل شده شرکت برق در این حادثه در واقع تکرار حوادث و خسارات گذشته بود و بیشتر مناطقی که بصورت موقت برقدار شده بودند، آسیب دیده اند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =