مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری: بدون مشارکت مردم،حفظ منابع طبیعی ممکن نیست

نشست مشترک مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان و مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان با محوریت صیانت از جنگل ها برگزار شد.

پیام عالیخانی- به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیران کل صداوسیما و منابع طبیعی و آبخیزداری استان بر افزایش همکاری های مشترک در راستای گسترش فرهنگ صیانت از منابع طبیعی در جامعه تاکید کردند.

در این جلسه ،مدیر کل صدا و سیمای مرکزاستان، با تبیین نقش منابع طبيعي در راستای توسعه پايدار کشور گفت: تخريب منابع طبيعي در آينده مي تواند خسارات جبران ناپذيري در اقتصاد كشور و رفاه اجتماعي ايجاد كند.

 محمد بازوند بیان داشت: رسانه استانی تلاش می کند، با انعکاس اهمیت راهبردی منابع طبیعی، از تخریب و دست اندازی در آن با آگاه سازی عمومی پیشگیری نماید.

وی حفظ و حراست از منابع طبیعی را یک موضوع حاکمیتی بیان نمود و تصریح کرد: صدا و سیما همیشه در کنار اداره کل منابع طبیعی در خصوص پخش تخریب ها و زمین خواری ها در جهت اجرای قانون و حفاظت از منابع طبیعی همکاری خوبی را داشته است.

در ادامه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان نیز، مشارکت مردم در حفظ منابع طبیعی را اصل مهمی دانست و افزود: بدون مشارکت مردم،امکان حفظ منابع طبیعی فراهم نخواهد بود.

 شیرزاد نجفی گفت: نقش رسانه استانی در آموزش و فرهنگ سازی عمومی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به نقش رسانه ملی در صیانت از منابع طبیعی نیز افزود: وظیفه اصلی و مهم صدا وسیما و اصحاب رسانه، حساس کردن افکار عمومی، نسبت به موضوع منابع طبیعی و حفظ انفال است.

نجفی در پایان از زحمات مدیر کل صدا و سیما و پرسنل خدومش در راستای به تصویر کشاندن چالش های منابع طبیعی تقدیر و تشکر کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =