ایرنا نوشت:

'ولید جنبلاط' رییس حزب ترقی خواه سوسیالیست لبنان در واکنش به عملیات حزب الله علیه رژیم صهیونیستی گفت که عملیات روز چهارشنبه به اسراییل فهماند بازی با آتش هزینه بردار است.

به گزارش خبرگزاری ملی لبنان ، جنبلاط همچنین تاکید کرد که 'این موضوع ( پاسخ حزب الله به جنایت های اسراییل ) مانع اتخاذ تصمیمات ضروری برای مقابله با هر گونه دشمنی و تجاوزگری نمی شود'.

وی افزود: برای پیشگیری از وقوع هر گونه وضعیت فوری، نیاز به بهبود اوضاع امنیتی در کشور برای پایداری و ایستادگی در برابر چالش های طولانی مدت در آینده داریم.

در حمله غافلگیرانه روز چهارشنبه رزمندگان حزب الله لبنان به کاروان خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا، 16 نظامی این رژیم کشته و چند نظامی دیگر زخمی شدند.

حزب الله بیانیه ای اعلام کرد که گروه شهدای القنیطره در عملیاتی تلافی جویانه کاروانی نظامی از اشغالگران را در مزارع اشغالی شبعاء هدف قرار داد.

در تهاجم هوایی هفته پیش رژیم صهیونیستی به کاروان حزب الله در شهرک مرزی 'قنیطره در بلندی های جولان سوریه، شش رزمنده حزب الله از جمله 'جهاد مغنیه' پسر 'عماد مغنیه' فرمانده شهید حزب الله و 'محمد عیسی' فرمانده میدانی نیروهای این گروه شهید شدند

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =