۰ نفر
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

مهر به نقل از کوین‌دسک نوشت:در معاملات ظهر جمعه ارزش بیت‌کوین به بالاترین رکورد تاریخ آن رسید و به مرز ۵۸۵۶.۱۰ دلار دست یافت.

 در معاملات ظهر جمعه ارزش بیت‌کوین به بالاترین رکورد تاریخ آن رسید و به مرز ۵۸۵۶.۱۰ دلار دست یافت.

این رکورد جدید تنها ساعاتی پس از آن انجام شد که طبق آمار شاخص قیمت بیت‌کوین در کوین‌دسک دیروز قیمت آن با جهشی بزرگ از ۵۰۰۰ دلار عبور کرد و رکوردهای جدیدی را ثبت کرد.

بیت‌کوین جلسه معاملات امروز را در قیمت ۵۴۳۹ دلار آغاز کرد و در پایین‌ترین قیمت امروز ۵۳۹۶ دلار معامله شد اما تنها در ۲ ساعت ۴۵ دقیقه قیمت آن با جهشی استثنایی به رکور امروز رسید.

بعد از این رکوردزنی قیمت آن افت کرد و در ۵۷۰۴ دلار تثبیت شد. به این ترتیب این پول دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته رشدی ۱۳ درصدی را تجربه کرد و در کل این هفت افزایش قیمت خود را به ۳۰ درصد رساند.

طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ در سایر بازارهای پول‌های رمزگذاری‌شده دیجیتال؛ ادر و لایت‌کوین هم شاهد افزایش قیمت بودند. در ۲۴ ساعت گذشته ادر بیش از ۵ درصد و لایت‌کوین حدود ۱۴ درصد رشد کردند.

با این افزایش قیمت‌ها ارزش کل بازار تمام پول‌های دیجیتال یک بار دیگر به رکورد اول سپتامبر که برابر با ۱۷۲.۵ میلیارد دلار بود نزدیک می‌شود؛ امروز این رقم به ۱۷۱.۹۴ میلیارد دلار رسید. ارزش کل بازار بیت‌کوین امروز ۹۵.۵ میلیارد دلار شد که بیش از ۵۵ درصد کل بازار را شامل می‌شود.

با یک نگاه کلی می‌توان مشاهد کرد که وحشت بازار از ممنوعیت پول‌های دیجیتال توسط چین در اوایل سپتامبر و تعطیلی داوطلبانه برخی از بازارهای تبادل پول‌های دیجیتال که به دنبال ان صورت گرفت، در شرایط کنونی تقریبا به طور کامل از بین رفته است.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    0 0
    خیلی نگران کننده است. پالس های منفی از اوضاع جهان می ده.