تغییر منابع درآمدی در شهرداری ضروری است

معاون مالی اقتصادی شهردار کرج، تصریح کرد: با توجه به رکود ساخت و ساز و کاهش درآمدها، باید با ابتکار عمل و رفتار صحیح، منابع درآمدی را تغییر دهیم.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مراد کردی در جلسه ای که به منظور تبادل نظر و رسیدگی به مشکلات مالی مناطق با حضور نمایندگانی از سوی مدیران مناطق شهرداری کرج برگزار شد، اولین اصل حوزه مالی و اقتصادی را بعد از ایجاد انضباط مالی، تنظیم روابط سالم با ارباب رجوع و تکریم مراجعه کنندگان عنوان کرد.
کردی، گفت: ضروری است معاونین مالی و اقتصادی مناطق و سازمان ها تمامی قواعد رفتاری، فرهنگی و اجتماعی را در ظاهر، گفتار و رفتار خود مراعات کنند چرا که حوزه مالی مرکز ثقل شهرداری است و همه امور به نوعی به این بخش ختم می شود.
وی با تاکید بر اینکه مدارا کردن با مردم از بدیهی ترین وظایف مسئولان مالی است، رفتار مناسب مسئولان و کارشناسان حوزه مالی با مراجعه کنندگان و شهروندان را متضمن حفظ ارتباط آنان با این دستگاه و به تبع آن حفظ بقای شهرداری دانست.
معاون شهردار کرج، از دی ماه به عنوان سخت ترین ماه سال در عرصه اقتصادی و درآمدزایی یاد کرد و گذر از این ماه ویژه را به منزله کسب تجربه بسیار برای مسئولان ارزیابی کرد.
کردی افزود: در این ماه هیچ پروانه ای صادر نمی شود و هنر بخش مالی و اقتصادی، احیاء درآمدهای به اصطلاح مرده است.
وی، از مسئولان و کارشناسان حاضر در جلسه خواست از طریق رایزنی با بدهکاران، مودیان را نسبت به پرداخت بدهی های خود ترغیب و تشویق کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =