سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان گفت: سیزدهمین دوره اردوهای علمی فرهنگی «ایران، مرز پرگهر»، به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان و همکاری مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران همزمان با سراسرکشور در دانشگاه‌های استان کردستان برگزار می‌شود.

مجید آوج در گفتگو با خبرآنلاین، اظهار کرد: طرح ملی "اردوهای ایران مرز پرگهر" در قالب برگزاری اردوهای علمی فرهنگی و با تحقق شعار "ما می‌توانیم" از مهر ماه 1396 آغاز و تا پایان اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد یافت.

وی افزود: این طرح ملی، با هدف تقويت روحيه خودباوري و هويت ملي دانشجويان و ايجاد استحكام رابطه دانشگاه‌ها و دانشجويان با مراكز فرهنگی، تحقيقاتي و صنعتي كشور و به منظور آشنايي دانشجويان با مواريث فرهنگي، تمدني، پروژه‌ها و توانمندي‌هاي صنعتي، علمي، ‌آموزشي، اقتصادي و زيربنايي كشور برگزار مي‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان کردستان، اعلام کرد: شرکت کنندگان در اردوهای طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" می‌توانند در مسابقات خاطره نویسی، گزارش علمی و عکس به منظور توصیف بازدید مراکز صنعتی مجموعه‌های تاریخی و باستانی شرکت کنند و آثار خود را به معاونت جهاددانشگاهی استان ب آدرس سه راه جهاد، سایت اداری، جهاددانشگاهی واحد کردستان، معاونت فرهنگی، تحویل دهند تا پس از داوری و اعلام رأی داوران در آیین اختتامیه، از نفرات برتر این مسابقات تقدیر شود.

وی تصریح کرد: براین اساس؛ همه‌ی دانشجویان و اساتید علاقمند به شرکت در این اردوها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی سنندج- سه راه جهاد- سایت اداری- معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان مراجعه یا با شماره 08733287516 تماس حاصل نمایند.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =