مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: سقف اعطای تسهیلات مشاغل خانگی برای هر فرد متقاضی به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش یافت

ه گزارش خبرآنلاین، محمدتقی آبایی افزود: سقف تسهیلات مشاغل خانگی در سال گذشته ۵۰ میلیون ریال بود که امسال چهار برابر شده است.
وی بیان کرد: افزایش سهم اعطای تسهیلات بر اساس موضوع تبصره بند ۶ و هفت قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی صورت گرفته و میزان تسهیلات این بخش در کشور از یکهزار میلیارد ریال در سال ۹۵ به هشت هزار میلیارد ریال در سال جاری رسیده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: استان مرکزی از مجموع تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری سهم ۱۶۰ میلیارد ریالی دارد.
آبایی گفت: این تسهیلات به صورت قرض الحسنه است که نقش محوری در پشتیبانی سیاست های اشتعالزایی دولت در حوزه کسب و کار خرد دارد.
وی گفت: کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال در جامعه است و دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به این بخش دارد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: بر اساس ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سامانه WWW.mashaghelkhanegi.ir مراجعه کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =