گزینه تصدی استانداری مرکزی، ترجیحا بومی و شناخت کافی از مشکلات و شرایط استان داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی ، نماینده اراک در مجلس دهم که امروز در آیین تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی استان در کانون امام خمینی اراک سخن می گفت، با تاکید بر این مطلب افزود: استاندار جدید مرکزی باید با برنامه های دولت دوازدهم همسو و هماهنگ باشد و به انجام آن اعتقاد داشته باشد.
سید مهدی مقدسی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند زمانی قمی استاندار مرکزی ادامه داد: با توجه به اینکه استاندار اخیرا اعلام کرده که دیگر در استان مرکزی نخواهند بود ، مجمع نمایندگان استان در روزهای آینده نشستی با وزیر کشور پیرامون انتخاب استاندار جدید مرکزی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه استاندار جدید باید به عنوان یک برند ملی و شناخته شده برای مسئولین کشوری باشد تصریح کرد:داشتن سوابق، تجربه و توانمندی در حوزه مسائل اقتصادی برای کسی که سکان راهبری استان مرکزی را به عنوان یکی از قطب های مهم صنعت کشور به عهده می گیرد، لازم است و مجمع نمایندگان استان خواستار تحرک و پویایی در این بخش است.
نماینده اراک بیان کرد: امیدوارم خروجی پیگیری ها و اعلام نظرات همه فعالان سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی و... انتخاب استانداری شایسته ،توانمند و کارآمد باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =