معامله منصفانه، یک ازدواج موفق و گربه جهنمی

«تاریکی مطلق» سه داستان جذاب از استیون کینگ با ترجمه زهرا پناهی روانه بازار نشر شد.


به‌گزارش خبرآنلاین، کتاب «تاریکی مطلق» که نسخه اصلی آن با عنوان «Full Dark, No Stars» در سال 2010 میلادی منتشر شده، شامل سه داستان با عناوین «معامله منصفانه»، «یک ازدواج موفق» و «گربه جهنمی» است.

در داستان تاریک و جذاب «معامله منصفانه»، کینگ خواننده را با استریتر - مردی مبتلا به سرطان- آشنا می‌سازد. او که برای افزایش طول عمرش حاضر است دست به هر کاری بزند، معامله‌ای عجیب با فروشنده دوره‌گردی انجام می‌دهد، فروشنده‌ای که کارش افزایش و تمدید چیزهاست. اما برای هر معامله، قیمتی گزاف باید پرداخت.

در داستان «یک ازدواج موفق»، خواننده با این سؤال روبه‌رو می‌شود: آیا امکان شناخت واقعی هر کسی وجود دارد، حتی آنان که بسیار دوست‌شان داریم؟ زمانی که شوهر دارسی به یکی از سفرهای کاری‌اش رفته، دارسی در پی یافتن باتری به گاراژ خانه می‌رود و پایش به جعبه‌ای در زیر میز می‌خورد. این اتفاق کوچک، او را به کشف اسرار تاریک و وحشتناک شوهرش پس از 25 سال ازدواج سوق می‌دهد. چه کار می‌کردید اگر مردی که همیشه آراسته و مرتب است، همان مردی نباشد که شما فکر می‌کنید می‌شناسید؟ و حالا او در راه بازگشت به خانه است...

استیون کینگ که تا امروز آثار متنوعی را در ژانر وحشت به رشته تحریر درآورده در کشورهای انگلیسی زبان هواداران بی‌شماری دارد و آثارش سال‌ها است که در رده پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین آثار ادبی جهان قرار گرفته است. همچنین بسیاری از آثار او توسط کارگردان‌های مطرح به فیلم سینمایی تبدیل شده است.

انتشارات افراز تاکنون کتاب‌های «برج تاریک» (سه جلد)، «سواری مرگ»، «امیدهای جاودان بهاری»، «بلیز»، «تلفن همراه»، «هر آنچه دوست داری از دست خواهی داد»، «خواهران کوچک ایلوریا و مرد کت‌شلوارمشکی» و «مسیر سبز» را از اثار استیون کینگ منتشر کرده است.

کتاب داستانی «تاریکی مطلق» ‌در 229 صفحه و قیمت 13500 تومان روانه بازار خواهد شد.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    0 0
    بنظرم بد نيست اگر چند خطي هم درباره مترجمين كتابها بنويسيد.