استیفای حقوق معلمین آزاد مدارس غیردولتی ، مطالبه جدی آموزش و پرورش است

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در نخستین نشست ستاد پروژه مهر رعایت نشدن حقوق و مزایای معلمین آزاد مدارس غیر دولتی را یک آسیب جدی برشمرد و گفت : یکسان سازی حقوق و مزایای معلمین مدارس غیر دولتی یک سیاست ملی است و استیفای حقوق معلمین مدارس غیر دولتی نیز مطالبه جدی آموزش و پرورش است .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، خدانظر دریکوند مدارس غیر دولتی را طرفیتی بالقوه در دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و افزود : بخش قابل توجهی از فرایند تعلیم و تربیت در مدارس غیر دولتی دنبال می شود و آموزش و پرورش هم اذعان به این حقیقت دارد که بخشی از رسالت دستگاه تعلیم و تربیت بر دوش این مدارس است .

دریکوند در ادامه به ساماندهی شهریه مدارس غیر دولتی اشاره کرد و گفت : در سال های اخیر ساماندهی خوبی در خصوص شهریه این مدارس صورت گرفته است .

وی بر استیفای حقوق معلمین آزاد مدارس غیر دولتی تاکید کرد و افزود : معلمی که حقوق اولیه او تامین نشده باشد و متناسب با قوانین کار حقوق و مزایا به او تعلق نگیرد نمی تواند آموزش خوبی به دانش آموزان ارائه دهد . دریکوند بر توجه بیشتر موسسان مدارس غیر دولتی به رفاه و آرامش معلمان آزاد تاکید کرد و افزود : دفاع از حقوق معلمین مدارس غیر دولتی تضمین کننده ارتقای کیفیت آموزش و تربیت نسلی پویا و پرسشگر است .
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان بر این نکته تاکید کرد : موسسان مدارس غیر دولتی در قبال شهریه و هزینه هایی که از والدین اخذ می کنند باید جوابگوی حقوق و مزایای کارکنان خود و کیفیت آموزش و پرورش دانش آموزان باشند . دریکوند در پایان سخنان خود تاکید کرد : معلمی که در اوج بی اعتمادی نگران آینده شغلی خود باشد ، نمی تواند در عرصه تعلیم و تربیت نقش آفرینی کند و باید کمک کرد تا این روند در مسیر قانونی خود قرار گیرد .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =