حضور و در واقع آفتابی شدن سید مقتدا صدر چهره جنجالی سال های گذشته در عراق در ایران حاشیه ساز شد.

سوای این که مدتی بود که از مقتدا در عراق یا ایران خبری نبود از این نظر هم قابل تامل بود که مرحوم طباطبایی به مدارا و سیاست های آشتی جویانه شهرت داشت ولی تصویری که رسانه های غربی در سال های اولیه سقوط صدام حسین از مقتدا ترسیم کرده بودند با این روحیات سازگار نیست و در ایران نیز برخی در پی شبیه سازی هایی میان شخصیت مقتدا صدر با سید مجتبی نواب صفوی در اواخر دهه 20 و اوایل دهه 30 خورشیدی یا محمد منتظری در سال 58 بودند.گزارش درباره سفر  مقتدی صدر را اینجا ببینید.

امسال در حالی به استقبال سال نو می‌رویم که صداوسیما در چند ماه گذشته، با مدیریت جدیدی اداره می‌شود و این تغییرات مدیریتی در سیاست‌های کلی سازمان و از جمله برنامه‌های مناسبتی نیز تاثیر خواهد داشت.اینجا را ببینید.

جمعی از سهامداران و سپرده گذاران موسسه اعتباری میزان روز یکشنبه با حضور در مقابل شعبه مرکزی این موسسه در میدان جانباز مشهد خواستار پاسخگویی مسوولان موسسه میزان به مطالباتشان شدند.اینجا را ببینید.

مراد عنادی که یکی از سردبیران و مجریان قدیمی صدا و سیماست ، مدیرمسئول روزنامه جام جم شده است.اینجا را ببینید.

بهار سال ۱۳۸۵ بود که به تلفن همراه غلامرضا تماس گرفته شد و گفتند پدرت بیمار است و باید هرچه سریع تر خودت را به همدان برسانی... آن روزها غلامرضا قدیر پور ۶۰ ساله در منطقه عسلویه بر روی تریلی اش کار می کرد تا امورات خانواده را تامین کند.آنقدر خبر تکان دهنده بود که مجبور شد تریلی را در جاده قدیم نخل تقی نزدیکی یک روستا (جاده خاکی) در عسلویه پارک کرده و خود را با هواپیما به بالین پدر برساند. اما نمی دانست وقتی عسلویه را ترک می کند مسیر زندگی اش با تغییر بزرگی روبرو می شود.این ماجرای خواندنی را اینجا ببینید.

دولت کانادا در حال بررسی لغو اقامت آن دسته از افرادی است که از اين کشور پناهندگی گرفته‌اند، اما بعدا به همان کشوری که از آن فرار کرده‌‌ بودند، سفر کرده‌اند. اين اقدام می‌تواند شامل حال بسياری از ايرانيان کانادا نيز بشود.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402548