با پرواز هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش دومین محموله کمک های انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای آوارگان مسلمان میانمار ارسال شد.

امیرسرتیپ دوم خلبان ستاد محمد تسویه چی فرمانده پایگاه شکاری شهید لشگری مهرآباد با اعلام این خبر افزود: این محموله که شب گذشته توسط هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش بارگیری شد، بامداد امروز پنجشنبه (۳۰ شهریور) از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد بندر چیتاگون بنگلادش به پرواز درآمد.

امیر تسویه چی گفت: در دومین محموله ارسالی به کشور بنگلادش حدود ۳۰ تن اقلام غذایی، دارویی، پتو، چادر و زیراندار که توسط جمعیت هلال احمر و ارتش جمهوری اسلامی ایران جمع آوری، بسته بندی و بارگیری شده بود، به کشور بنگلادش ارسال شد.

وی تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران علی رغم تحریم‌های چهل ساله دشمنان همچنان با اقتدار و بالندگی آماده است تا با انجام هرگونه ماموریت محوله و به عنوان یک نیروی پیشگام، خدمتگزار انقلاب اسلامی و مردم عزیز باشد و به انجام این نوع ماموریت ها که با هدف کمک به مسلمانان مظلوم جهان انجام می گیرد، افتخار می کند.

نخستین محموله کمک های ارسالی به آوارگان مسلمان میانمار، جمعه ۲۴ شهریور توسط هواپیمای ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مقصد بنگلادش ارسال شده بود.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =