وزیر کشور: دولت تدبیر و امید همواره مخالف افراط و تفریط بوده و بر آن پایبند است

وزیر کشور گفت: دولت تدبیر و امید همواره مخالف افراط و تفریط بوده و بر آن پایبند است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی, عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید استان گفت: در شرایطی دولت جایگزین دولت قبلی شد که تورم زیادی به همراه مشکلات متعدد در کشور داشتیم و هیچ ذخایری باقی نمانده بود و دولت در سخت ترین شرایط کار را برعهده گرفته بود و تلاش زیادی که  وزارت خارجه و شخص دکتر روحانی برای رسیدن به وضعیت مطلوب صورت دادند توانستیم اوضاع را بهبود ببخشیم.
وی افزود: در طی این مدت جناب سعادت توانست با تجربه بالا، موفقیت های زیاد و عملکرد مناسبی در استان آذربایجان غربی داشته باشند و اوضاع را به خوبی مدیریت کنند.
وزیر کشور تصریح کرد: آذربایجان غربی استانی با منابع غنی است و باید با استفاده از ظرفیت های بالایش به رشد و توسعه برسد.

رحمانی فضلی به صحبت های دیروز رییس جمهور آمریکا اشاره و گفت: گویا رییس جمهور امریکا فراموش کار است که به ایران تهمت می زند، ادبیات سراسر ضعف ایشان در مورد تهمت ها بر علیه ایران از جمله بحث دخالت در منطقه در حالیکه آمریکا با حمایت از گروه های تروریستی در اقصی نقاط جهان، گروه های کودتاگر و ساقط کردن هواپیمای مسافربری و جنگ هشت ساله را صورت داده است.
وی افزود: ملت ایران براساس دینشان به ایران و با امید و آینده روشن انسجام خواهند داشت و به این ادبیات نیز توجهی نخواهد داشت.
وزیر کشور خاطر نشان کرد: رییس جمهور آمریکا درحالی به سپاه برآمده از متن مردم تهمت می زند که مردم ایران به آن احترام قائلند.
وی اضافه کرد: نتیجه آن صحبت‌ها، حفظ و انسجام قدرت ملی در داخل کشور و همراهی و اقتصاد مقاومتی است.
رحمانی فضلی گفت: بعد از عملکرد مناسب جناب سعادت و اداره استان در آن شرایط سخت، اکنون جناب شهریاری که بالحق جزو نیروهای انقلابی و از جانبازان به نام کشور هستند میتوانند با همراهی و همدلی این استان را اداره کرده و باعث رشد و توسعه استان شوند.
وی افزود: دولت تدبیر و امید در دور دوازهم در این دوره نیز همانند دوره قبل به راه خود که همانا خط اعتدال در روش عمل و اقدام است ادامه خواهد داد.
وزیر کشور تصریح کرد: دولت بدون توجه به جناح بندی های سیاسی در پیشبرد اهداف کشور با اعتدال و مقبولیت برنامه های خود را ادامه می دهد و از همان ابتدا نیز مخالف افراط و تفریط است.
وی اضافه کرد: دولت نمیگذارد آن راهی که مردم با رایشان و مقام معظم رهبری با تنفیذشان و مجلس با اعتمادشان برگزیدند تغییر کند.
رحمانی فضلی گفت: آن چیزی که امنیت کشور را تامین کند اعتقاد داریم و با توجه به تهدیدات دشمن باید سلاح های ما بتواند دورترین نقطه ای که کشور ما را تهدید میکند مورد هدف قرار دهد و همانطور که مقام معظم رهبری نیز با سلاح های هسته ای مخالفند، دولت نیز با آن مخالف است.
وی اضافه کرد: کشور ما در دوران دفاع است و با فروش میلیاردها دلار سلاح به کشورهای منطقه برای برهم زدن امنیت منطقه مخالف است.
وزیر کشور خاطر نشان کرد: در حوضه سیاسی و نشاط، دولت برای آزادی بیان و صیانت از آزادی دولت وظیفه خود می داند

رحمانی فضلی گفت: دولت تدبیر و امید ۲ انتخابات با بالاترین مشارکت را برگزار کرد و  نخواهد گذاشت خللی در اعتقادات مردم ایجاد شود.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی نسخه ای شفابخش برای کشور است که رهبر عظیم الشان آن را برگزیده اند و دولت بر وظیفه خود برای اجرای آن پایبند است.
وزیر کشور تصریح کرد: ۲ موضوع مهم وحدت و انسجام و امنیت داخلی و اقتصاد مقاومتی را رییس جمهور دیروز بعد از صحبت های ترامپ بیان کردند.

رحمانی فضلی گفت: از نظر منابع طبیعی، استان آذربایجان غربی با داشتن منابع آب مدیران بزرگ و داشتن مرز با کشورهای مختلف و ... یک استان غنی است که باید بتواند با استفاده از آنها توسعه یابد.
وی افزود: رشد ۸ درصدی در بهبود زیرساخت ها استفاده می‌گیرد و باید برای توسعه و پیشرفت از سرمایه گذاران و سرمایه ها و منابع غیردولتی بهره جست و ما ناگذیریم از ظرفیت های بالقوه استان برای رشد و توسعه بهره ببریم.
وزیر کشور اضافه کرد: ما دولتی دموکراتیک با تکیه بر آرای مردم داریم درحالیکه به ما تهمت دیکتاتوری می زنند که سالی یک انتخابات در کشور برگزار می کنیم.
رحمانی فضلی گفت: باید با افزایش تعامل و با تکیه بر قانون همه مسائلمان را حل کنیم .
وی افزود: ما امانت دار خون شهدا امانت دار امام انقلاب و امانت دار مردم هستیم و باید صیانت از آنها را سرلوحه خود قرار دهیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =